Română
onlinecasinorank.ro
  • Cazinouri pe țări
  • Bonus cazino
  • Jocuri cazino
  • Metode de depunere
  • Știri
Menu
Cazino online
Română

CasinoCasino Cazino online Review 2021 - Faq

CasinoCasino nu este disponibil în țara dvs. Te rog incearca:

Age Limit
CasinoCasino
Primă100% Până la 100 € + rambursare
Cerințe de depozitCerințe de depozit:-
Plată procentualăPlată procentuală:-
Depozit minimDepozit minim:-
Total score8.0
Cazino online
Pro
+ Rambursare bonus
Contra

Informații rapide despre cazinouri

WebsiteWebsite:-
Year foundedYear founded:2015
Bonusuri (5)
+
Bonus de bun venitBonus de rotiri gratuiteBonus meciDepunere bonusÎncasare bonus
Cazinouri (1)
+
Licențe (2)
+
Malta Gaming Authority
Swedish Gambling Authority
Limbi (2)
+
engleză
suedeză
Metode de depunere (13)
+
Bank Wire Transfer
Credit Cards
Debit Card
EPRO
MasterCardNetellerPaysafe Card
PugglePay
SkrillTrustly
Ukash
Visa
iDEAL
Metode de retragere (3)
+
Neteller
Skrill
Spectacol
Monede (2)
+
Euro
coroane suedeze
Program afiliat (1)
+
CasinoCasino Affiliates
Software (16)
+
Amatic Industries
Bally
Big Time Gaming
Blueprint Gaming
Edict (Merkur Gaming)
Elk Studios
Evolution Gaming
IGT (WagerWorks)
Just For The Win
Microgaming
NetEnt
NextGen Gaming
Novomatic
SG Gaming
Thunderkick
WMS (Williams Interactive)
Tipuri de asistență (2)
+
Țări (137)
+
Africa de Sud
Andorra
Anguilla
Arabia Saudită
Argentina
Armenia
Aruba
Austria
Azerbaidjan
Bahamas
Bahrain
Bangladesh
Barbados
Belarus
Belize
Benin
Bermuda
Bhutan
Bolivia
Bosnia și Herțegovina
Botswana
Brazilia
Brunei
Burkina Faso
Burundi
Camerun
Canada
Capul Verde
Chile
China
Ciad
Cipru
Columbia
Comore
Congo - Kinshasa
Costa Rica
Croația
Cuba
Côte d’Ivoire
Danemarca
Djibouti
Egipt
El Salvador
Elveția
Emiratele Arabe Unite
Eritreea
Etiopia
Fiji
Finlanda
Gabon
Gambia
Georgia
Ghana
Gibraltar
Grecia
Grenada
Groenlanda
Guatemala
Guineea
Haiti
Honduras
India
Insula Man
Insulele Cayman
Iordania
Irlanda
Islanda
Jamaica
Japonia
Kazahstan
Kenya
Kiribati
Kârgâzstan
Lesotho
Liban
Liberia
Lituania
Luxemburg
Macedonia de Nord
Madagascar
Malawi
Malaysia
Maldive
Mali
Malta
Maroc
Mauritius
Monaco
Mongolia
Mozambic
Muntenegru
Myanmar (Birmania)
Nauru
Nepal
Niger
Nigeria
Norvegia
Noua Zeelandă
Oman
Palau
Paraguay
Peru
Polonia
Qatar
R.A.S. Macao, China
Republica Dominicană
Republica Moldova
Rwanda
Samoa
San Marino
Senegal
Serbia
Seychelles
Sierra Leone
Slovacia
Slovenia
Somalia
Sri Lanka
Suedia
Suriname
Tadjikistan
Tanzania
Teritoriile Palestiniene
Thailanda
Togo
Tokelau
Tonga
Tunisia
Turkmenistan
Tuvalu
Ucraina
Uruguay
Uzbekistan
Venezuela
Vietnam
Zambia
eSwatini
Metode de depunere
MasterCardNetellerPaysafe CardSkrillTrustlyVisa
Încredere de
Malta Gaming Authority

Faq

Am colectat răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre CasinoCasino în FAQ.

Cum procesul de înregistrare la locul de muncă CasinoCasino?

Expand

Dacă nu ai mai jucat la CasinoCasino înainte de ai nevoie pentru a face un cont. Procesul de înregistrare este foarte ușor. Trebuie să selectați argint butonul „Înregistrare“ din partea de sus a paginii de pe site-ul web. Doar completați câmpurile obligatorii și așteptați un e-mail de confirmare. După ce primiți e-mailul trebuie doar să urmezi link-ul și sunt de acord cu Termenii și condițiile politicii cazinou și confidențialitate.

Ce se poate face în cazul în care nu pot înregistra pentru cazinou?

Expand

De fiecare dată când întâmpinați dificultăți sau orice fel de probleme pe care le puteți contacta echipa de suport. Le puteți contacta prin chat live sau e-mail. Le puteți găsi, de asemenea, la +356 2034 1581, dar nu uitați apelul poate fi internațional, astfel că poate include unele taxe.

Ce face procesul de verificare la CasinoCasino includ?

Expand

Fiecare cont nou, care este creat este neconfirmat la început. Pentru a verifica contul jucatorul are nevoie pentru a confirma identitatea lor. Fiecare jucător trebuie să verifice contul lor o dată suma câștigurilor lor ajunge la 2000 $ sau mai mult. Va trebui să trimită copii ale documentelor prin e-mail sau chat live. Cazinoul își rezervă dreptul de a Solicitare de identitate în orice punct.

Cine nu se poate deschide un cont la CasinoCasino?

Expand

Unii oameni nu au voie să deschidă un cont la CasinoCasino din motive legale. Aici este o listă a țărilor restricționate: Mexic, Myanmar, Laos, Letonia, Kuweit, Indonezia, Iran, Israel, Italia, Irak, Hong Kong, Ungaria, Guyana, Franța, Ecuador, Estonia, Cambodgia, Republica Cehă, Afganistan, Albania, Algeria, Angola, Zimbabwe, Yemen, Uganda, Statele Unite ale Americii, Taiwan, Turcia, Singapore, Coreea de Sud, Spania, Sudan, Siria, România, Rusia, Pakistan, Panama, Papua Noua Guinee, Filipine, Portugalia, Namibia, Nicaragua și Coreea de Nord. Dacă locuiți într-una dintre aceste țări, atunci ne temem că nu este permis să se bucure de jocuri de la acest cazino.

Cine poate juca la CasinoCasino?

Expand

Orice persoană care este de cel puțin 18 ani este permis să deschidă un cont la CasinoCasino. Dacă sunteți mai tineri sau locuiți într-una dintre țările care sunt restricționate, atunci nu au voie sa joace la CasinoCasino.

Pot juca pe bani reali la CasinoCasino?

Expand

Da, se poate juca mai multe jocuri la CasinoCasino cu bani reali. Ai nevoie pentru a deschide un cont și după ce contul dvs. este verificată, vă puteți autentifica, face un depozit și să se joace jocul de alegere. Există o mulțime de sisteme de plăți disponibile, care fac depunere si retragere a fondurilor foarte ușor.

Are cazinoul au o licență?

Expand

CasinoCasino este un cazinou legal și de încredere. Ea are o licență de a opera de la Autoritatea Malta jocurilor de noroc, jocuri de noroc Comisia britanică și Spelinspektionen, Jocuri de noroc suedeză Autorității.

Ce jocuri pot juca la CasinoCasino?

Expand

Multe jocuri diferite sunt disponibile la cazinou de la furnizorii de nivel superior. Toate jocurile pot fi găsite la lobby-ul cazinoului și acestea diferă ușor de la o țară la alta. Toate jocurile sunt sortate în categorii și puteți găsi diferite jocuri slot, sloturi video, jackpot-uri, jocuri live și jocuri de masă, pentru a numi doar câteva.

Există instrumente disponibile pentru a ajuta jucătorii joacă în mod responsabil?

Expand

Singura modalitate de a se bucura de jocuri de cazino este atunci când joci în mod responsabil. La CasinoCasino puteți găsi instrumente care vor ajuta jucătorii să joace responsabil. Toți jucătorii sunt sfătuiți să profite de aceste instrumente. Există diferite secțiuni, unde puteți afla cum să te limita. Există limite de timp, limite de pariu, limite de pierderi și limite de depozit. Puteți seta, de asemenea, timeout-uri și auto-exclude-te de jocurile de noroc.

este monitorizat juca meu joc?

Expand

Da, fiecare joc este monitorizat în scopul de a proteja jucătorii. Există o întreagă echipă care dedică timpul lor pentru a juca jocul monitoriza și activitatea contului. În cazul în care există probleme echipa va contacta player-ul.

Pot lua o pauză de la jocurile de noroc?

Expand

Da, vi se permite să ia o pauză oricând doriți. Puteți activa timeout pe contul dvs. și sunt bune pentru a merge. Acesta este unul dintre instrumentele de joc responsabil, pe care le puteți utiliza și să ia o pauză de la jocurile de noroc. Există diferite intervale de timp, puteți alege. Puteți începe prin selectarea unui timeout 24 de ore, apoi 1 săptămâni pauză, 4 săptămâni pauză sau 6 săptămâni de expirare. În secțiunea de expirare puteți ajunge la secțiunea de excludere de sine, de asemenea. Când selectați auto-excludere nu va putea conecta la cont. Dacă aveți nevoie de ajutor, puteți contacta serviciul de asistență pentru clienți și vă vor ghida pe parcursul procesului.

Ce pot face în cazul în care am dezvolta o problemă de jocuri de noroc?

Expand

Este comun de a dezvolta o problemă de jocuri de noroc, iar primul pas este de a admite că ai una. Puteți contacta serviciul de asistență pentru clienți, dacă considerați că aveți o problemă de jocuri de noroc. Echipa de suport vă va ajuta la suspendarea temporar contul dvs., sau în cel mai rău caz în care se va închide contul pentru tine în mod definitiv. Ar trebui, de asemenea, cazinoul mai urmări de social media, astfel încât să nu va fi tentat să joc de noroc.

cine să contactați în caz că nu pot găsi întrebarea mea enumerate în FAQ?

Expand

Puteți contacta oricând asistență pentru clienți, dacă aveți întrebări sau probleme. Le puteți trimite un e-mail sau de a începe un live chat. Vă sfătuim să includă cât mai multe informații posibil, și vă va ajuta cât mai repede posibil.

Ce opțiuni sunt disponibile pentru contactul CasinoCasino?

Expand

Există diferite moduri în care puteți lua legătura cu personalul de la cazinou. Puteți vorbi cu un membru al cazinoului prin telefon, trebuie doar să formați +356 2034 1581, dar vă rugăm să nota că taxele internaționale ar putea implica. O altă modalitate este de a le trimite un e-mail sau pentru a începe un live chat pe site-ul cazinoului.

La ce ora din zi pot să contactați serviciul de asistență pentru clienți?

Expand

suport pentru clienți este disponibil 24/7 pe tot parcursul anului. Puteți trimite un e-mail în orice moment, iar timpul de răspuns este de câteva ore. Pentru asistență prin telefon și chat live orele de deschidere sunt 8am pana la 1am. Ofertele de cazino sprijină în câteva limbi, inclusiv engleză, suedeză, finlandeză, germană și norvegiană.

Este live chat-ul pentru dispozitive mobile?

Expand

Live chat-ul este disponibil pe orice dispozitiv pe care îl utilizați pentru a juca la cazinou.

Cum sa faci un depozit și care este suma minimă pentru depozite?

Expand

După ce vă conectați la contul dvs. aveți posibilitatea să faceți clic pe „Jucați acum“ sau „Depunere“. Când alegeți opțiunea de depozit va fi dus la pagina de depozit în cazul în care puteți găsi diferite metode de depunere și alege pe cel care ti se potriveste. Cele mai multe metode de depozit vor credita fondurile în contul dvs. aproape imediat. Suma minimă este de 10 $ pentru un depozit, numai atunci când utilizați prin transfer bancar depozitul minim este de 30 $.

Cum sa faci o retragere?

Expand

Efectuarea unei retrageri de la CasinoCasino este ușor și rapid. Selectați o metodă de retragere care ti se potriveste. Metoda de retragere trebuie să fie la fel ca metoda de depunere, sau puteți alege un transfer bancar. Cererile de retragere sunt procesate în decurs de 24 de ore în zilele lucrătoare.

Există o taxă pentru depuneri și retrageri?

Expand

La CasinoCasino puteți face un depozit sau o retragere fără a plăti taxe suplimentare. Pentru a fi eligibil pentru serviciul gratuit de plată cazinoului, jucătorii sunt sfătuiți să se abțină de la efectuarea de plăți frecvente și mici, deoarece aceste tipuri de plăți pot fi supuse unor taxe de procesare.

De ce nu pot retrage fondurile mele?

Expand

Există anumite cazuri în care un jucător nu este în măsură să facă o retragere.  Dacă există un bonus activ încă în desfășurare, trebuie să îndeplinească cerințele de pariere înainte de a putea face o retragere.  În cazul în care soldul de numerar nu poate susține cererea de retragere. Puteți face doar o retragere din fonduri în numerar și nu din banii de bonus. Dacă metoda de retragere nu se potrivește cu metoda de depunere. Atunci când metoda de depunere nu este disponibil pe pagina de retragere, atunci trebuie să alegeți opțiunea de transfer bancar. Dacă solicitarea de retragere este mai mică decât valoarea minimă permisă. Cu fiecare metodă de retragere există o sumă minimă, puteți solicita, care este în mod clar. Dacă aveți în continuare probleme ar trebui să contactați asistența pentru clienți.

Este sigur pentru a face o plată?

Expand

CasinoCasino are o stare a platformei de artă, care face în condiții de siguranță experiență și sigură. Acestea folosesc tehnologia de criptare, care protejează datele personale și financiare.

Sunt cerințe de sistem acolo pentru jucători?

Expand

Există o serie de jocuri vechi, care rulează pe flash, așa că va trebui să-l activați pentru a putea juca aceste jocuri. În caz contrar, platforma de cazinou este modern și se poate adapta la orice dispozitiv. Cele mai multe browsere vor fi în măsură să susțină jocul de joc și există, de asemenea, versiuni mobile pe mai multe jocuri care pot fi redate pe smartphone sau tabletă.

am nevoie pentru a descărca software-ul?

Expand

Nu trebuie să descărcați software-ul cazinoului, puteți utiliza juca instant.

Ce se întâmplă când pierd conexiunea la internet în timp ce joacă un joc?

Expand

CasinoCasino este pregătit pentru situații neașteptate, cum ar fi aceasta. Ei jurnal și să înregistreze gameplay-ul și toate pariurile. Deci, odată ce Internetul este din nou și să fie difuzate vă puteți întoarce și să continue jocul. Jocul se va încărca la exact același moment ai pierdut conexiunea. Dacă nu reușesc să termine jocul în termen de 30 de zile, furnizorul de joc va face acest lucru pentru tine si vei primi orice câștiguri dacă există.

joc a înghețat după ce am făcut un pariu și nu pot vedea rezultatul, ce pot face?

Expand

Problema poate fi stabilită prin simpla actualizând pagina. După ce ați făcut că veți putea vedea rezultatul și să continue jocul. În cazul în care nu vă ajută să puteți contacta serviciul de asistență pentru clienți și vă vor ghida. Ar fi perfect dacă luați o captură de ecran și partajați-l cu suport pentru clienți, în acest fel ei vor fi în măsură să rezolve rapid problema.

Ce se întâmplă atunci când un joc nu poate fi încărcat?

Expand

Uneori, jucătorii au dificultăți de încărcare sau un joc. În astfel de cazuri, puteți încerca o pereche de lucruri pentru a rezolva problema. Puteți șterge cookie-urile și memoria cache. Puteți actualiza cea mai recentă versiune a browser-ului. Puteți instala sau activa flash, dacă încercați să joace jocuri mai vechi. Dacă încă întâmpină dificultăți după ce ați încercat toate lucrurile menționate mai sus, atunci ar trebui să contactați asistența pentru clienți. Ei vor rezolva cu siguranta problema pentru tine.

Ce oferă bonus de bun venit?

Expand

CasinoCasino este foarte generos pentru fiecare jucător nou. Le place să strice lor noi clienti prin dublarea depunerea acestora. Cazinoul oferă un meci de depozit bonus de 100%, care merge până la € 100.

Există promoții regulate la CasinoCasino?

Expand

CasinoCasino are grijă de clienții săi regulate prea. Acestea oferă o combinație exclusivă de 10% cashback pentru jucătorii lor loiali. Lucru bun este că nu există cerințe de pariere atunci când vine vorba de bani înapoi. Vei primi bani reali și îl puteți utiliza așa cum vă doriți. Aceasta înseamnă că, chiar și pe o zi proastă, nu vei pierde totul la CasinoCasino. Asta nu este tot, atunci când vine vorba de promoții. O dată pe săptămână jucătorii regulate pot primi Mystery Spin. În fiecare săptămână, puteți primi un număr mister de rotiri gratuite pe un joc nou.

Există turnee la CasinoCasino?

Expand

Fiecare jucător lună se pot bucura de un nou turneu la CasinoCasino. Pentru a câștiga, trebuie să urmați regulile, joacă jocurile implicate și să fie mai bine decât ceilalți jucători. La sfârșitul fiecărui competiție câștigătorii vor primi premiile.

este valoarea bonusului adăugat automat la contul meu?

Expand

Dacă veți câștiga la oricare dintre competițiile de la CasinoCasino, premiul bonus vor fi transferate automat în contul dumneavoastră. Partea din spate în numerar se acordă în mod automat, de asemenea, dar trebuie să-l activați mai întâi. Alte bonusuri care sunt oferite de CasinoCasino trebuie să fie activat pentru prima dată, de asemenea. Procesul de activare este foarte simplu. Trebuie să fii conectat la contul dvs. mai întâi. Apoi, puteți merge la meniul, pe stânga și sub tab-ul înapoi în numerar, puteți activa din spate de numerar și sub tab-ul bonus puteți activa alte bonusuri. Sistemul bonus de la acest cazino este, probabil, una dintre cele mai bune acolo. Atunci când efectuați o depunere, fondurile vor merge la portofel bani, și atunci când activați un bonus fondurile vor merge la portofel bonus. Când începe să joace pariurile vor fi luate din portofel în numerar mai întâi. Acest lucru este bun pentru că dacă pierzi, poți continua jocul cu banii de bonus, dar dacă veți câștiga, puteți anula bonusul. Aceasta înseamnă că nu va fi nici cerințele de pariere pe care trebuie să le îndeplinească.

Are bonus orice cerințe de pariere la CasinoCasino?

Expand

Da, există o cerință pariind 40 x pentru fiecare bonus. Cerințele de pariere trebuie să fie îndeplinite în termen de 30 de zile. De dragul argumentului, să presupunem că vă va face o depunere de € 10, atunci va trebui să parieze € 400 în termen de 30 de zile. Nu poți face o retragere înainte de a îndeplini cerințele de pariere. Există întotdeauna posibilitatea de a anula bonusul, dar care va duce la pierderea fondurilor bonus.

Ce jocuri pot juca cu bani bonus?

Expand

Poti juca orice joc pe care vrei cu banii de bonus, cu excepția jocurilor de casino live. Ai nevoie să ne amintim că nu fiecare joc va conta la fel față de cerințele de pariere. PARIURILE pe care le face pe sloturi va conta 100% față de cerințele de pariere. Următoarele jocuri sunt excluse pentru pariuri cerințe deși: Blood Suckers, Burning Desire, Dragon Island, Dead or Alive, Heroes egiptean, Jackpot Jester 50K, Jungle Spirit, Jackpot Jester Wild Nudge, Kings of Chicago, Reel Steal, Retro Reels Extreme Heat, încărcat, Super Monopoly bani, secret de pietre, Simsalabim, Piramida: Quest pentru Nemurirea, 1429 unchartered maritimă și dorința Maestru.  

Detaliile mele de personale în condiții de siguranță?

Expand

Toate datele sunt păstrate grație private de la cel mai înalt nivel de criptare cazinoului. Toate informațiile personale sunt salvate pe servere securizate care sunt accesate de către membrii de încredere ai numai cazinoului. Cazinoul nu va împărtăși sau de a vinde informațiile dvs. personale către terțe părți.

Are cookie-urile de utilizare cazino?

Expand

Utilizările cazinou cookie-uri pentru un singur lucru, pentru a continua să se îmbunătățească cazinou. Aceste cookie-uri vor înregistra numai informații despre activitatea ta. Trebuie să fiți conștienți de faptul că alte site-uri terțe părți care se leagă de CasinoCasino în scopuri publicitare pot folosi, de asemenea, cookie-uri.

De ce trebuie să includă informațiile mele personale?

Expand

Dacă doriți să profite din plin de CasinoCasino, atunci trebuie să includă informații personale atunci când vă înscrieți. Aceasta este o modalitate de a dovedi că aveți vârsta legală pentru a juca, de exemplu.

CasinoCasino nu este disponibil în țara dvs. Te rog incearca:
--
null Country FlagCheckmark
Jucați acum
-
Despre
Privacy policy
Recenzii
Ghiduri de joc
Știri
© onlinecasinorank.ro 2021