În cazul în care considerați că jocul dumneavoastră vă tulbură, atunci ar trebui să contactați Gamble Aware la Be +44 (0) 808 8020 133. Puteți obține, de asemenea, în contact cu echipa de sprijin cazinoului și vă pot ajuta la suspendarea temporar contul.
Ca parte a politicii de jocuri de noroc responsabil CasinoCasino, acestea oferă opțiunea de auto-excludere. Acest lucru înseamnă că puteți închide contul din orice motive aveți. Puteți alege să închideți contul dvs. pentru o anumită perioadă de până la 6 luni, sau puteți închide contul permanent. Doar amintiți-vă că, dacă utilizați a doua opțiune pe care nu se poate redeschide contul din nou, dacă vă răzgândiți. Asigurați-vă că nu ați luat rămas bani în contul tău. În cazul în care acest lucru pare un pic drastica pentru tine, atunci vă sfătuim să alegeți prima opțiune în cazul în care vă puteți auto-exclude din contul dvs. timp de 7 zile, o lună sau chiar mai mult.
De fiecare dată când decideți să joace un joc la un cazino ar trebui să fie foarte responsabil. Este foarte ușor să te ademenit în jocuri și pista pierde timp și banii cheltuiți de jocuri de noroc. Deci, pentru acest motiv, înainte de a începe chiar joc există anumite măsuri puteți lua. Jucătorii pot determina limita lor de depozit pentru o anumită perioadă de timp. Odată ce ajunge la limita lor, ei nu vor fi în măsură să facă un nou depozit. În cazul în care un jucător decide să ridice limita lor, atunci o perioadă de răcire de 7 zile este necesară înainte de cazinou poate procesa chiar cererea. Pe de altă parte, cererile de limite inferioare sau o reînnoire a perioadei de auto-excludere sunt procesate imediat.
Un alt lucru jucatorul poate solicita este o limitare a banii pe care sunt dispuși să piardă sau pariu într-o anumită perioadă de timp. Un jucător poate bloca, de asemenea, contul Casino pentru o anumită perioadă. În această perioadă răcori, un jucător nu are voie să conturi noi deschise. În cazul în care nu, atunci contul va fi închis, iar soldul va fi înghețat.
După perioada de răcire este de peste jucatorul poate folosi contul lor și toate avantajele cazinoului vor fi disponibile pentru ei. În cazul în care jucătorul solicită pentru închiderea permanentă a contului lor, atunci acel cont nu poate fi deschis imediat. Jucătorul trebuie să precizeze motivul pentru care doresc contul lor să fie deschis din nou și au nevoie pentru a oferi o cerere scrisă și semnată. Își rezervă dreptul de cazinou să respingă cererea în orice moment, în cazul în care cred că respectivul cont nu ar trebui să fie redeschis din nou.
Redarea jocuri este o activitate distractiva care va ajuta sa treci ceva timp, dar la fel de distractiv ca aceste jocuri pot fi pentru unele persoane pe care le pot cauza probleme reale. Persoanele care sunt predispuse la un comportament de dependență se poate dezvolta cu ușurință dependența de jocuri de noroc, de asemenea. Deci, chiar înainte de a decide să începi să joci pentru bani, ar trebui să aibă control complet asupra acțiunilor tale. Multe cazinouri au o experiență cu acest tip de comportament, astfel din acest motiv, ei au dezvoltat anumite instrumente pentru a ajuta persoanele cu probleme de jocuri de noroc. După ce vă conectați la contul dvs. CasinoCasino puteți merge la secțiunea Contul meu și selectați Joc responsabil. Aici puteți găsi următoarele instrumente care pot fi de un mare ajutor pentru tine:
· Setări limită de depunere · Setați un timp pe timpul pe care îl poate juca pe baza de zi cu zi · Setări limită de pariuri · Setări limita de pierdere
Dacă alegeți oricare dintre limitele menționate mai sus vor fi stabilite imediat. În cazul în care alegeți să crească limitele în orice moment dat, ei vor declanșa o rece perioadă de șapte zile în jos. După această perioadă, limitele tale sunt resetate și puteți stabili noi limite, dacă doriți să.
Există un singur lucru trebuie să vă amintiți, după ce setați limite vor intra în vigoare imediat. Nu se poate schimba mintea ta, pentru că este nevoie de până la 7 zile pentru ca aceste limite să fie eliminate.