Am colectat răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre Dafabet în întrebările noastre frecvente.
Pentru a face o depunere, trebuie să aveți un cont de bani reali și să selectați moneda preferată. După ce faceți acest lucru, conectați-vă la contul dvs. și faceți clic pe butonul Banking pentru a efectua tranzacția de depozit. În cazul în care aveți îndoieli sau întrebări cu privire la efectuarea unui depozit, puteți contacta serviciul de asistență pentru clienți.
La Dafabet toate transferurile bancare locale sunt acceptate și opțiunile de plată automatizate, care vor depinde de moneda pe care ai ales-o și de locația ta.
Da, există și totul depinde de metoda de plată pe care o alegeți să faceți o depunere.
Dacă întâmpinați orice fel de probleme cu privire la efectuarea unui depozit, puteți contacta asistența clienților și acestea vă vor ajuta să rezolvați problema.
Puteți găsi următoarele valute pentru efectuarea depozitului și retragerii CNY / RMB: Yuan chinezesc / Renminbi MYR: Ringgit malaezian THB: Thai Baht VND: Vietnameză Dong IDR: Rupiah indonezian KRW: Won coreeană INR: Rupie indiană USD: Dolar american GBP: Lira Marii Britanii EUR: Euro PLN: Polish Zloty RUB: Rubla rusă mBTC: Mini Bitcoin
Dacă aveți un link pe care se poate face clic pe acesta, înseamnă că trebuie să vă editați tranzacția. Când faceți clic pe linkul în așteptare, veți fi transferat la tranzacția în așteptare și completați detaliile necesare.
Când doriți să efectuați o retragere, trebuie să alegeți aceeași metodă ca și cea pe care ați folosit-o pentru a face o depunere. De exemplu, dacă ai folosit Skrill pentru a face o depunere, trebuie să folosești din nou Skrill pentru a face o retragere. Dacă doriți să efectuați o retragere folosind o altă metodă decât cea pe care ați folosit-o pentru a face o depunere, trebuie să contactați asistența pentru clienți pentru asistență suplimentară.
Fiecare metodă de plată își are limitele atunci când vine vorba de retragere. Ar trebui precizat clar care este valoarea lor minimă și maximă atunci când încercați să efectuați o retragere. Este posibil să anulați o cerere de retragere?
În termen de 48 de ore de la trimitere, puteți anula cererea de retragere. Puteți face acest lucru în contul dvs. atunci când faceți clic pe butonul de anulare a retragerii din casierie. Dacă solicitarea dvs. de retragere a depășit cele 48 de ore și este încă pendinte, atunci trebuie să contactați asistența pentru clienți pentru asistență suplimentară.
Din motive de securitate, vi se poate solicita să furnizați o copie a ID-ului dvs. pentru a dovedi identitatea dvs. și o copie a facturii de utilitate recente.
Este posibil ca e-mailul pe care l-ați folosit pentru a vă înregistra la cazinou și în contul dvs. Skrill să fie același. În caz contrar, atunci este posibil să fie refuzat retragerea.
Da, puteți efectua o retragere în acest caz, dar rețineți că fondurile bonus, precum și câștigurile vor fi deduse. În plus, se pot aplica taxe de procesare.
Dacă nu aveți niciun bonus, ar trebui să pariați 1x suma depunerii dvs. înainte de a putea efectua o retragere.
Timpul procesului depinde de metoda pe care o utilizați. Unele retrageri sunt procesate instantaneu, iar altele pot dura până la 5 zile lucrătoare.
Aveți voie să aveți un singur cont la Dafabet de persoană și de gospodărie.
Da, puteți schimba parola atunci când accesați „Schimbați parola” și completați câmpurile necesare. Când modificați parola, vechea parolă va fi invalidă. Vă recomandăm să schimbați parola din când în când pentru a vă păstra contul în siguranță.
Când vă îndreptați către Profilul meu, faceți clic pe butonul Verificați aflat lângă numărul dvs. înregistrat. Când faceți clic pe buton, sistemul va trimite un cod de verificare de 6 cifre la numărul dvs. de telefon. Trebuie doar să introduceți codul în câmpul necesar.
Dacă vi se întâmplă acest lucru, trebuie să contactați asistența pentru clienți pentru asistență suplimentară.
Probabil introduceți informații greșite sau aveți încercări eșuate din cauza blocării CAPS sau a spațiilor inutile din numele de utilizator sau câmpul de parolă. Sistemul vă va bloca temporar contul dacă acest lucru se întâmplă de mai multe ori. Sistemul vă permite să introduceți parola doar de trei ori și dacă nu reușiți a treia oară, atunci contul dvs. va fi blocat timp de 30 de minute.
Informațiile dvs. personale sunt sigure și Dafabet nu le va partaja cu nicio persoană sau companie decât dacă le dați permisiunea.
După ce plasați un pariu, din păcate, acesta nu poate fi anulat.
În acest moment, Dafabet nu oferă curse de cai.
Când un eveniment sau un meci este suspendat sau întrerupt, atunci întregul meci va fi considerat nul. Miza va fi returnată pentru orice selecție unică.
Puteți găsi peste 3000 de evenimente live pe săptămână într-o multitudine de sporturi.
Pariurile cu handicap înseamnă că pariați atunci când un concurent sau o echipă primește un start de cap virtual, chiar înainte de începerea evenimentului. La final câștigătorul este echipa cu un scor mai bun după adăugarea handicapului dat rezultatului.
În acest moment, puteți utiliza diferite valute atât pentru a face o depunere, cât și pentru o retragere la Dafabet, și includ următoarele: RMB: Yuan chinez USD: Dolar american GBP: Marea Britanie Pound RM: Ringgit malaezian EUR: Euro THB: Thai Baht VND: IDR vietnamez Dong: Rupiah indonezian INR: Rupie indiană KRW: Coreea de Sud câștigată PLN: Zloty polonez RUB: Rubla rusă mBTC: Mini Bitcoin
Da, puteți verifica tranzacțiile dvs. de pariere atunci când vă îndreptați către butonul Listă de pariuri situat în partea de sus a paginii Sportsbook.
Dacă întâmpinați această problemă, atunci trebuie să încercați câteva lucruri: Asigurați-vă că blocatorul pop-up este oprit. Dezactivați firewallul sau antivirusul. Ștergeți cookie-urile. Dacă problema nu a fost rezolvată, atunci trebuie să contactați asistența pentru clienți.
Există câteva modalități prin care puteți contacta serviciul pentru clienți. Puteți utiliza chatul live, le puteți trimite un e-mail, prin canale sociale sau le puteți apela la numărul de telefon gratuit.
Doar faceți clic pe bannerul Chat viu din partea dreaptă a paginii de pornire.
Puteți discuta cu asistența clienților Dafabet în câteva limbi diferite, inclusiv: chineză simplificată, chineză tradițională, thailandeză, vietnameză, coreeană, Bahasa Indonezia și engleză disponibile 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Serviciul clienți Dafabet își propune să răspundă la orice e-mail în termen de 2 ore de la primirea acestuia.
Există câteva adrese de e-mail la care puteți ajunge la echipa de asistență a clienților la Dafabet, inclusiv: [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] jpsupport @ dafabet.com [email protected] [email protected] [email protected]
Puteți ajunge la Dafabet pentru câteva numere diferite, în funcție de țara de reședință:
Au nevoie de adresa dvs. de e-mail pentru a vă trimite cele mai noi bonusuri și promoții și pentru a vă contacta cu informații importante.
Da, trebuie să faceți clic pe „Transfer instantaneu” din meniu și să alegeți produsul din care doriți să transferați soldul, introduceți suma și faceți clic pe Trimiteți. Fondurile se vor reflecta asupra soldului dvs. în câteva minute.
Trebuie să faceți clic pe „Puncte de numerar” din meniu și să alegeți produsul din care doriți să acumulați puncte de numerar. Faceți clic pe Convertiți în bani reali și punctele de numerar vor fi adăugate în sold.
Da, puteți și pentru a primi cele mai recente știri și promoții, asigurați-vă că bifați caseta de sub declarația „Aș dori să primesc informații despre promoții și actualizări” în secțiunea Contul meu.