Recenzie Cazino Online EU Casino - Faq

Age Limit
EU Casino
EU Casino is not available in your country. Please try:
Metode de depunere
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityComisia pentru jocuri de noroc din Marea BritanieSwedish Gambling Authority

Faq

Puteți găsi toate întrebările și răspunsurile pe care jucătorii din EU Casino le-au avut de-a lungul anilor.

Oferă EUcasino un mediu sigur pentru a juca?

EUcasino este extrem de popular doar datorită siguranței pe care o oferă jucătorilor lor. Toate jocurile lor sunt complet certificate și verificate în mod regulat pentru corectitudine de către auditori terți.

Sunt datele mele în siguranță?

Toate informațiile dumneavoastră personale și financiare rămân 100% sigure și încrezătoare. EUcasino face eforturi mari pentru a oferi cea mai bună experiență jucătorilor săi. Ei se asigură că toate tranzacțiile, inclusiv depunerile și retragerile, sunt efectuate în siguranță.

Pe ce platformă pot juca la EUcasino?

Vă puteți bucura de jocuri la EUcasino pe o varietate de platforme. Software-ul lor este disponibil pe PC, tablete și smartphone-uri.

De la ce furnizori de jocuri pot juca jocuri?

EUcasino a făcut echipă cu unii dintre cei mai buni furnizori de software pentru a vă aduce cele mai populare jocuri, inclusiv Amaya, NextGen, NetEnt, WMS, Evolution, doar pentru a numi câteva.

Cum pot solicita bonusul gratuit?

Dacă ați primit un bonus gratuit, este atât de ușor să îl revendicați. Doar mergeți la casierie și găsiți secțiunea bonus. Introduceți codul de cupon relevant și faceți clic pe Trimiteți. Bonusul va fi transferat în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp.

Cum să revendic bonusul de depunere?

La EUcasino oferă o mare varietate de bonusuri la depunere și revendicarea acestora este foarte ușor. De fiecare dată când faceți o depunere, trebuie doar să introduceți codul în caseta Cod bonus și fondurile bonus vor fi transferate în contul dumneavoastră.

La ce jocuri pot juca cu fondurile bonus pe care le-am primit de la cazinou?

Totul depinde de bonusul primit. Unele bonusuri sunt pentru anumite jocuri, în timp ce altele vă vor permite să jucați jocul dorit. Din acest motiv, vă sfătuim să verificați Politica de Bonus înainte de a începe să jucați. Dacă sunt unele lucruri pe care le purtați`Nu înțeleg, vă încurajăm să contactați asistența pentru clienți pentru ajutor suplimentar.

Ce fel de bonusuri pot solicita la EUcasino?

Există o multitudine de oferte diferite pe care EUcasino le-a pregătit pentru clienții săi. Fiecare jucător nou va primi un generos bonus de bun venit pentru a începe lucrurile. Mai târziu, puteți primi diferite promoții, cum ar fi rotiri gratuite, bonusuri de reîncărcare și competiții speciale, doar pentru a numi câteva. De asemenea, puteți verifica în mod regulat Pagina lor de promoții pentru a vă asigura că nu pierdeți nimic.

Pot să-mi verific cerințele de pariere?

Da, puteți urmări cerințele dvs. de pariere bonus atunci când accesați Casieria și vă îndreptați către Secțiunea Bonusuri. Rețineți că cerințele de pariere pot diferi de la o ofertă la alta, așa că ar trebui să verificați mai bine Politica de bonus chiar înainte de a revendica oferta.

Există un program de loialitate la EUcasino?

Există un program VIP la EUcasino care recompensează jucătorii pentru că aleg să-și petreacă timpul la cazinou.

Ce metode pot folosi pentru a face o depunere?

Depunerea la EUcasino ar putea`sa nu fie mai usor. Odată ce vă decideți să jucați pe bani reali, mergeți la casierie și veți vedea că acestea oferă toate metodele majore de plată, inclusiv carduri de credit și de debit, eWallets, doar pentru a numi câteva. Când vă îndreptați către secțiunea Depozit, veți găsi metodele care sunt disponibile pentru țara dvs.

Trebuie să trimit documente înainte de a putea solicita retragerea?

EUcasino are o procedură de securitate care necesită documentele standard de verificare prima dată când încercați să faceți o retragere. Aceștia pot solicita unul dintre următoarele documente:

  • Factura de utilitate nu mai veche de 6 luni.
  • O copie a cardului dvs. de credit pe care l-ați folosit pentru a efectua o depunere.
  • Dovada de identitate.
  • Dacă solicitați o retragere în contul eWallet, trimiteți o captură de ecran a contului dvs., inclusiv numărul de cont și e-mailul.

Cazinoul vă va verifica documentele imediat ce le primește. Nu va dura mai mult de 12 ore dacă totul este în regulă cu documentele pe care le-ați trimis.

Cât timp va dura să primesc retragerea mea?

De obicei, vei primi banii în 24 de ore dacă totul este în regulă cu sesiunea ta de joc și cu documentele tale. Diferite metode de plată oferă timpi de retragere diferite, așa că, dacă doriți să vedeți cât timp va dura pentru o anumită metodă de retragere, vizitați secțiunea Retrageri din Casier.

Am un bonus activ în contul meu, mai pot solicita retragerea?

Dacă aveți un bonus activ în contul dvs., va trebui să îndepliniți cerințele de pariere înainte de a putea solicita o retragere. Puteți verifica oricând progresul cerințelor dvs. de bonus în secțiunea Bonusuri din Casier și, odată ce îndepliniți cerințele de bonus, veți putea continua cu cererea dvs. de retragere.

Pot stabili limite?

Da, dacă credeți că jocurile de noroc scapă de sub control sau doriți să țineți lucrurile în mână, puteți stabili anumite limite pentru contul dvs. Puteți stabili o limită pentru depunerile pe care le faceți sau puteți limita accesul la contul dvs. pentru o perioadă specificată.

Cum să știi dacă există taxe implicate?

Dacă există anumite comisioane pentru retrageri sau depuneri, acestea vor fi afișate clar.

Ce să fac în cazul în care îmi uit parola?

EUcasino nu`nu păstrați o înregistrare a parolei dvs. din motive de securitate. Așadar, dacă doriți să vă recuperați parola, va trebui să faceți clic pe „Parola uitată” care se găsește sub caseta care vă cere parola. Va trebui să răspundeți la întrebarea secretă pe care ați trimis-o când v-ați creat contul. Veți primi un e-mail cu informații suplimentare despre parola dvs.

Cum se verifică un cont?

Verificarea unui cont este o procedură foarte ușoară. După înregistrarea unui cont, vi se va cere să vă partajați e-mailul. Cazinoul va trimite un link de verificare pe e-mailul dvs. unde trebuie să faceți clic pe link și contul dvs. va fi verificat.

Ce să fac când jocul meu se blochează?

Dacă jocul tău se blochează în mijlocul unui pariu, va trebui să închizi software-ul făcând clic simultan pe CTR + ALT + DELETE. Nu trebuie să vă faceți griji dacă vi se întâmplă acest lucru, deoarece data viitoare când vă conectați, jocul se va relua și veți continua de unde ați rămas.

Am primit un mesaj „Browserul tău folosește un dulap pop-up”, ce ar trebui să fac?

Dacă doriți să continuați să jucați la EUcasino, va trebui să activați ferestrele pop-up pentru acest site. Iată cum puteți activa ferestrele pop-up în Google Chrome:

  • Faceți clic pe meniul Chrome din bara de instrumente a browserului.
  • Selectați Setări.
  • Faceți clic pe Afișare setări avansate.
  • În secțiunea Confidențialitate, faceți clic pe butonul Setări conținut.
  • În secțiunea Ferestre pop-up, selectați Permiteți tuturor site-urilor să afișeze ferestre pop-up.
  • Faceți clic pe Aplicare și OK. Apoi reporniți browserul.
Total score6.0
Argumente pro
+ VIP salon

Date pe scurt despre cazinou

Year foundedYear founded: 2009
BonusuriBonusuri (4)
Bonus de bun venitBonus la depunereBonus la partidăFree Spins Bonus
JocuriJocuri (10)
BaccaratBlackjackCaribbean StudDream CatcherPariuri pe fotbalPunto Banco
Roulette Double Wheel
RuletăSlotsTexas Holdem
LicențeLicențe (4)
LimbiLimbi (20)
arabă
bulgară
cehă
croată
daneză
finlandeză
franceză
germană
greacă
italiană
maghiară
norvegiană
poloneză
portugheză
română
rusă
slovenă
spaniolă
suedeză
turcă
Metode de depunereMetode de depunere (31)
Abaqoos
Bancontact/Mister Cash
Boleto
ClickandBuy
Credit Cards
Debit Card
EPS
Entropay
Euteller
GiroPay
Gluepay
Lottomaticard
MasterCard
Moneta
Multibanco
Neosurf
Neteller
Nordea
POLi
Paysafe Card
Postepay
Przelewy24
QIWISkrill
Sofortuberwaisung
SporoPay
Teleingreso
Ukash
Visaewire
iDEAL
Program de afiliereProgram de afiliere (1)
SoftwareSoftware (5)
Tipuri de suportTipuri de suport (2)
ValuteValute (10)
Dolari australieni
coroane daneze
coroane norvegiene
coroane suedeze
dolari americani
dolari canadieni
franci elvețieni
lire sterline
ranzi sud-africani
ruble rusești
ȚăriȚări (8)
Bulgaria
Croația
Danemarca
Finlanda
Irlanda
Polonia
Regatul Unit
Suedia