Cazinoul online Genesis este unul dintre mărcile din Genesis Global Limited Group și este orientat către un grup țintă mai tânăr. La fel ca celelalte mărci din cadrul grupului, aceștia operează sub licență de la Autoritatea de jocuri de noroc din Malta, Curacao și Comisia britanică pentru jocuri de noroc. Cazinourile din cadrul grupului Genesis Limited sunt cunoscute în jurul lumii cazinourilor pentru a pune mult efort în designul și UX-ul intuitiv, dar și o selecție excelentă de jocuri.

Promoții

Genesis cazinou online oferă patru tipuri diferite de bonusuri de depunere și rotiri gratuite în funcție de câte ori ați depus bani înainte. Jucătorii care depun prima dată bani vor primi un bonus de prima depunere de până la 100 $ + 300 de rotiri suplimentare gratuite. Dacă alegeți să depuneți a doua, a treia și a patra oară, bonusul la depozit va fi majorat, iar Genesis Casino vă va oferi până la 300 $ bonus de depunere.

Jocuri

Cazinoul online Genesis oferă o serie de tipuri diferite de jocuri, inclusiv cazinou live, sloturi video, ruletă și sloturi online. Există un număr mare de jocuri disponibile pentru a fi jucate pe platforma Genesis Casino și indiferent de ce fel de jocuri vă place acolo va fi cu siguranță ceva pentru tine astăzi și ca abilitățile tale de joc se dezvoltă.

Software

Genesis online casino oferă o serie de jocuri de la următorii furnizori de software Microgaming, NetEnt, Evolution Gaming, Nyx Interactive, Play'n GO, Quickspin. Toate acestea sunt conforme cu cerințele grupului TST sau GLI, ceea ce garantează o experiență de joc echitabilă

Metode de depunere

Înainte de a putea juca jocuri casino la cazino online Genesis, trebuie să depuneți bani. Genesis oferă o serie de opțiuni de depozit diferite, printre care EcoPayz, Maestro, MasterCard, Neteller, Paysafe Card, Visa Electron, Visa, Entropay și Skrill. Ne-ar fi surprins dacă nu cel puțin două dintre aceste opțiuni de depozit ar fi disponibile și să lucreze pentru dvs.!

Metode de retragere

Există mai multe opțiuni atunci când vine vorba de retragerea banilor de la cazinoul online Genesis. Acestea includ MasterCard, Neteller, Visa Electron, Visa, Entropay, EcoPayz, Transfer bancar online și Skrill.

Limbi

Limbile principale de pe cazinoul online Genesis sunt engleza, dar există și limbi suplimentare acceptate, cum ar fi finlandeză, germană, norvegiană, suedeză. Vorbitorii nativi din aceste țări vor avea capacitatea de a juca în Genesis Casino în limba lor maternă.

Monede

Există un număr mare de valute locale acceptate la depunerea și retragerea banilor pe platforma de cazinou online Genesis și care sunt avantajele pentru jucătorii pe care i-ați putea întreba? În cazul în care moneda dvs. este acceptată, înseamnă că nu trebuie să plătiți taxe suplimentare de tranzacție atunci când depuneți sau retrageți bani.

Asistență

Studiul nostru a constatat că există două modalități de interacțiune cu suportul clienților la cazinoul online Genesis. Acestea sunt prin telefon și e-mail. Vă sugerăm să sunați telefonic prin Genesis, deoarece vă va ajuta să obțineți răspunsuri rapide.

Tipuri de cazinouri

Diferitele tipuri de cazinouri oferite la cazinoul online Genesis sunt jocuri mobile și instantanee. La fel ca și celelalte mărci din cadrul Genesis Group Limited, Genesis Casino se concentrează pe cele mai moderne soluții, ceea ce înseamnă suport pentru tipurile de cazinouri mobile și instant.

FAQ

Când vă puteți aștepta rotiri meu liber?

  • După ce deschideți un cont și de a face un depozit, veți primi primul lot de 30 de rotiri gratuite în termen de 24 de ore.

  • Cât timp este procesul de retragere?

  • Totul depinde de metoda pe care o utilizați pentru a face o retragere. Cazinoul proceseaza retragerile între 24 și 72 de ore.

  • Cât timp este nevoie pentru a verifica un cont?

  • Odată cazinoul primește toate documentele necesare contul dvs. vor fi verificate între 48 și 72 de ore.

  • Ce se întâmplă când pierd conexiunea la internet în timp ce juca jocuri live?

  • Dacă pierdeți conexiunea la internet în timp ce jucați jocuri de masă vii, jocul va continua în mod normal. Dacă nu vă puteți reconecta imediat, atunci pariul va fi înregistrat ca „suport“, iar acest lucru înseamnă că, la acel moment nu luați nicio acțiune. După ce redobândi conexiunea la internet puteți verifica toate pariurile care au fost plasate în istoricul jocului.

  • Pot cere dealer direct în cazul în care am câteva întrebări referitoare la contul meu?

  • Dealerul live nu are acces la contul dvs. și informațiile dvs. personale. Puteți să cereți-le întrebări cu privire la strategiile de joc pe care îl joacă, dar nu despre contul tău. Dacă aveți întrebări despre contul dvs. ar trebui să vă contactați asistența pentru clienți și puteți face acest lucru prin chat live, telefon sau e-mail.

  • Joc responsabil - am răzgândit în privința mea de auto-excludere. Pot să-l anula?

  • Dacă sunteți un jucător din Marea Britanie, atunci nu vă puteți anula de auto-excludere, orice alți jucători pot. Ai nevoie pentru a scrie o cerere, inclusiv cât mai multe detalii posibil, de ce doriți să redeschideți contul. Vei avea 7 zile de răcire-off perioadă, oferindu-vă posibilitatea de a reconsidera decizia. Jucătorii din Marea Britanie trebuie să aștepte pentru perioada de auto-excludere să se încheie înainte de a putea avea acces la conturile lor.

  • Joc responsabil - Ce să fac atunci când se încheie perioada de auto-excludere?

  • După ce perioada de auto-excludere a expirat, contul dvs. va fi redeschis automat. rezidenții din Marea Britanie au nevoie pentru a trimite o cerere de a redeschide contul lor.

  • Joc responsabil - Pot să permanent închid contul?

  • Dacă doriți să închideți definitiv contul, trebuie să contactați serviciul clienți la support@genesiscasino.com

  • Joc responsabil - Cum să se înregistreze pentru GAMSTOP?

  • Când doriți să vă înscrieți pentru GAMSTOP aveți nevoie pentru a vizita www.gamstop.co.uk și introduceți câteva detalii personale cum ar fi numele, data nașterii și adresa de e-mail, pentru a numi doar câteva. Vei primi un e-mail într-o perioadă de 24 de ore și după ce faceți perioada de auto-excludere va intra în vigoare.

  • Joc responsabil - Cum să se auto-exclude din jocurile de noroc?

  • În cazul în care considerați că obiceiul de jocuri de noroc scapă de sub control, este o idee bună la lucruri lent în jos. Puteți închide contul pentru o perioadă minimă de 7 zile până la un an. Când doriți să redeschideți contul din nou, va trebui să aștepte timp de 7 zile, care este o perioadă de rece off. Jucătorii din Marea Britanie poate dura o perioadă de timp între 1 și 45 de zile sau de sine să se excludă de la jocurile de noroc pentru o perioadă de 6 luni. În timpul perioadei de auto-excludere, contul dvs. nu va fi reactivat în nici un caz. Nu vă puteți conecta la contul dvs. în această perioadă, de asemenea. Vă sfătuim să se auto-exclude-te de alte conturi cu diferite companii pentru binele tau. Puteți instala, de asemenea, software-ul care va interzice să accesați orice site de jocuri de noroc. Vă sfătuim să contactați serviciul clienți înainte de a lua orice măsuri suplimentare.

  • Pot schimba datele mele personale incorecte?

  • Vi se permite să schimbe unele detalii personale în cazul în care considerați că ați făcut o greșeală în timpul procesului de înregistrare. Trebuie să vă conectați la contul dvs. și selectați fila Profil. Nu poți schimba numele, data nașterii și țara de reședință din motive de securitate. În cazul în care aveți nevoie de asistență suplimentară trebuie să contactați asistența pentru clienți.

  • Ce se poate face în cazul în care am uitat adresa de e-mail folosită pentru a înregistra I pentru cazinou?

  • Dacă ați uitat adresa de e-mail pe care ați utilizat prima dată când v-ați înregistrat pentru cazinou aveți nevoie pentru a trimite un e-mail la support@genesiscasino.com și echipa de înaltă calificare la Geneza Casino vă va ajuta.

  • Cred că am deja un cont la Geneza Casino. Cum pot verifica dacă e adevărat?

  • Dacă credeți că aveți deja un cont la Geneza Casino, dar nu-mi amintesc detaliile de conectare care aveți nevoie pentru asistență pentru clienți de contact la support@genesiscasino.com, iar echipa va fi în măsură să verifice și să verifice detaliile. Făcând acest lucru evită având închis contul.

  • Ce se întâmplă atunci când unul are probleme la pagina de înregistrare?

  • Cele mai multe ori, atunci când primiți un mesaj de eroare, în unele cazuri, va exista o explicație a ceea ce ar trebui să faci. În cazul în care găsiți probleme persistente atunci când încearcă să se înregistreze pentru cazinou, atunci ar trebui să contactați asistența pentru clienți și vă vor asista și ajuta să finalizați înregistrarea.

  • Cum pot găsi profilul meu Pagina?

  • Primul lucru pe care trebuie să faceți este să vă conectați la contul dvs., apoi mergeți la fila „Contul meu“, care pot fi găsite în bara de sus de navigare. Acest lucru vă va duce la pagina dvs. de pornire și de acolo puteți găsi fila Profil din meniul lateral.

  • Este posibil să existe mai mult de un cont?

  • Fiecare utilizator poate avea un singur cont. Cazinoul își rezervă dreptul de a șterge conturile duplicat.

  • Este posibil să se verifice istoricul de cont și de tranzacție?

  • Când te duci la Contul meu și faceți clic pe tab-ul Tranzacții puteți vedea activitatea contului. Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, puteți contacta serviciul de asistență pentru clienți.

  • Cine a cere în cazul în care am întrebări referitoare la contul meu?

  • De fiecare dată când aveți dificultăți sau întrebări referitoare la contul dvs., puteți contacta serviciul de asistență pentru clienți prin chat live, telefon sau e-mail și vă vor ajuta cu plăcere.

  • Pot dezactiva abonamentul la buletine de știri și promoții?

  • Dacă doriți să nu primiți nici buletine de știri de la cazinou, pur și simplu faceți clic pe butonul „Dezabonare“, care pot fi găsite la sfârșitul fiecărui e-mail. O altă modalitate de a dezactiva notificările este de a actualiza setările „Notificări mele“ și nu veți mai primi notificări de la Geneza Casino.

  • Este posibil să se schimbe adresa de e-mail?

  • Da, puteți modifica adresa de e-mail oricând doriți, iar procesul este foarte simplu. Trebuie să mergi la contul dvs. și de a găsi fila „Modificare E-mail“ și urmați instrucțiunile.

  • Cred că am o problemă de jocuri de noroc. Pe cine pot cere ajutor?

  • Jocurile de noroc online poate fi o activitate profitabilă distracție și, dar din când în când unii jucători se pierd în întregul proces. Ei cred că pot câștiga un venit de la jocuri de noroc sau numai ei cred că pot juca mai mult pentru a reveni banii pe care le-au pierdut. Indiferent de caz este, problema ar trebui să fie luate în serios și, dacă credeți că ați dezvoltat o dependenta de jocuri de noroc, atunci ar trebui să caute ajutor. Ar trebui să contactați asistența pentru clienți și vă va ghida prin pașii pe care ar trebui să ia și să ia problemele în mâinile tale.

  • Cum să vă asigurați că voi primi e-mailuri de la Casino Genesis?

  • Acest lucru este foarte simplu și tot ce trebuie să faceți este să adăugați GenesisCasino.com pe lista furnizorului dvs. „Expeditor Safe“.

  • Am făcut o greșeală când am împărtășit datele mele personale la înregistrare. Ce ar trebuii să fac?

  • Când afli că unele dintre detaliile pe care le-au permis accesul la cazinou sunt incorecte, atunci ar trebui să contactați imediat cazinou. Puteți trimite fie un e-mail la support@genesiscasino.com sau prin intermediul Live Chat. Agenți de sprijin vor fi mai mult decât fericit să vă ajute. Are ## Genesis Casino dispune de toate licențele necesare?  Cazinoul este operat de Genesis Global Limited și este încorporată în conformitate cu legile din Malta și reglementată de Autoritatea pentru jocuri Malta cu numărul de licență MGA / B2C / 314/2015. Cazinoul este licențiată și reglementată de către Comisia Jocurilor de Noroc din Regatul Unit, cu numărul de licență 000-045235-R-324-169-008

  • Cât de sigur este de a trimite documentele personale la cazinou?

  • Fiecare document cazinoul primește este păstrat într-un mediu sigur și este accesibil numai personalului de conducere de securitate.

  • Cât de sigure sunt datele mele și activitatea mea la Geneza Casino?

  • În momentul în care vă conectați la contul dvs. toată activitatea este protejată folosind tehnologia standard de criptare. Acest lucru înseamnă că toate informațiile personale și toate activitatea pe site-ul sunt păstrate privat. Geneza Casino este recunoscut la nivel mondial și unul dintre principalele motive pentru care se datorează faptului că oferă un mediu de joc sigur, responsabil și sigur.

  • Ce este GDPR?

  • GDPR sau a Regulamentului general privind protecția datelor controleaza modul în care companiile utilizează informațiile dvs. personale. Aceasta poate include numele, adresa sau numărul de telefon pentru a numi doar câteva. Mai jos am prezentat modul în care acest lucru s-ar putea afecta.

  • Pot avea unele informații personale să fie șterse?

  • Orice informație care sunt stocate în baza de date pentru o perioadă de 5 ani, nu poate fi schimbat nici un fel. Acest regulament este stabilit de Spălării Banilor Prevenirea și finanțarea Regulamentelor terorismului. Vă rugăm să rețineți că toate informațiile cazinoul are despre tine vor fi distruse după expirarea perioadei de păstrare a trecut.

  • De ce cazinoul are nevoie de informații cu caracter personal?

  • Cazinoul este obligat prin lege pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate. Cazinoul poate procesa informațiile cu caracter personal al odată ce sunteți de acord pentru a oferi același lucru. Pentru informații suplimentare, vă sfătuim să verificați Politica de confidențialitate a cazinoului.

  • Cât timp este nevoie pentru a face un depozit?

  • Cele mai multe dintre metodele de depunere disponibile la Geneza Casino sunt instantanee. Asta înseamnă că odată ce ați face un depozit banii vor fi transferate în soldul dvs. în câteva minute. Unele metode de depozit poate dura mai mult, în funcție de care furnizorul îl utilizați și țara.

  • Cum de a face un depozit?

  • Efectuarea unui depozit este foarte simplu, trebuie doar să găsiți butonul de depunere, care se află la partea din dreapta sus a fiecărei pagini sau puteți merge la pagina Contul meu. Există diferite metode de depunere disponibile și aveți nevoie pentru a alege pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Ai nevoie să ne amintim că odată ce ați alege metoda de depunere, trebuie să utilizați aceeași metodă atunci când face o retragere. Genesis Casino oferă următoarele metode de depunere: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, PaySafe sau transfer bancar. Dacă întâmpinați probleme atunci când încercați să efectuați o depunere ar trebui să contactați asistența pentru clienți pentru ajutor suplimentar.

  • Am făcut un depozit, dar fondurile nu sunt încă pe echilibrul meu. Ce ar trebuii să fac?

  • Primul lucru pe care trebuie să faceți este de a verifica dacă banii au fost deduse din cardul sau contul. Dacă ar fi fost, atunci ar trebui să contactați asistența pentru clienți și pot urmări banii și de a rezolva problema pentru tine. În unele cazuri, aveți nevoie pentru a trimite o copie a tranzacției, astfel încât agenții client pot investiga cu furnizorul de plată.

  • Cât de sigur este banii mei la Casino Genesis?

  • Genesis Casino oferă un mediu sigur și de încredere pentru jucătorii lor. Toate informațiile sunt criptate datorită conexiunilor SSL utilizarile de cazino. Acest lucru înseamnă că numai persoanele care au fost destinate să citească informațiile și nimeni altcineva. Metodele de plată pe care utilizările cazinou sunt conforme PCI ceea ce înseamnă că detaliile cardului dvs. sunt manipulate în condiții de siguranță. Tehnologie de top-notch este folosită pentru a se asigura că datele dumneavoastră financiare sunt în siguranță de la modificarea sau utilizării neautorizate.

  • În ce monedă pot folosi pentru a face un depozit la Casino Genesis?

  • jucătorii Tot din Marea Britanie nevoie pentru a utiliza GBP atunci când fac un depozit în contul lor. Alte monede care sunt acceptate la Geneza Casino sunt: ​​USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Ai nevoie să ne amintim că, odată ce moneda conectați la contul dvs. atunci când vă înregistrați pentru cazinou, aceeași monedă nu poate fi modificat în viitor.

  • Am făcut o cerere de retragere, dar mi-am răzgândit. Pot să-l anula?

  • Da, este posibil pentru a anula cererea de retragere. Ai nevoie pentru a merge la secțiunea Contul meu și faceți clic pe tab-ul de retragere în curs. Trebuie doar să urmați instrucțiunile și vă puteți anula cererea de retragere, în cel mai scurt timp.

  • Am dificultăți de a face o retragere. Ce s-a întâmplat?

  • Primul lucru pe care trebuie să faceți este de a verifica dacă toate informațiile pe care le-ați furnizat cazinoul la înregistrare este corectă. Acestea sunt cele mai frecvente motive de retragere nu se întâmplă: · Ați reușit să confirmați contul. · Încercați să retragă mai mulți bani decât aveți pe soldul · Numărul de cont bancar este incorect · Ai un bonus activ care trebuie să fie pariate Dacă ați verificat și a constatat că toate informațiile sunt corect, atunci vă sfătuim să încercați deschiderea contului într-un alt browser. În cazul în care problema persista ultimul pas este de a contacta suportul pentru clienți și agenții vor încerca să rezolve problema.

  • Există taxe implicate pentru retrageri?

  • Există o taxă de manipulare 2% implicat atunci când se face o retragere. Înainte de a confirma cererea de retragere va fi notificat din suma. Vă rugăm să rețineți că, prin solicitarea unei retrageri acceptați taxele de asemenea. Există câteva metode de plată în cazul în care suma poate fi mai mică decât aceasta.

  • Pot folosi banii de bonus la toate jocurile de cazino?

  • Unele bonusuri sunt limitate la anumite jocuri în timp ce altele pot aplica la orice joc. Înainte de a primi banii de bonus ar trebui să vă verificați Bonus Termenii și condițiile primul.

  • Pot să predau un bonus?

  • Da, poți preda un bonus înainte de a începe să joace. Puteți preda chiar și un bonus odată ce ați început să joace și plasat un pariu. Ai nevoie să ne amintim că, dacă vă decideți să faceți că toate câștigurile vor fi predare prea, și toate pierderile vor fi deduse din banii reali. Pentru a face acest lucru trebuie să mergeți la Contul meu secțiunea apoi Balance și fila Bonus și faceți clic pe butonul „Reține“ sub bonusul activ.

  • Care sunt cerințele de pariere pentru un bonus?

  • Un bonus veți primi atunci când faci o depunere este doar bani în plus cazinoul vă recompensează cu astfel încât să puteți juca mai mult și să încerce mai multe jocuri. Fiecare dintre bonusurile pe care cazinoul are de oferit vin cu pariau cerințele pe care trebuie să le îndeplinească înainte de a putea face o retragere. Bonusurile și rotiri gratuite de la Genesis Casino trebuie să fie pariat de 40 de ori dacă nu se specifică altfel. Puteți face o retragere înainte de a fi pariat de bonus, dar asta înseamnă că veți pierde banii de bonus și toate câștigurile prea.

  • Pot juca jocuri gratis?

  • Da, poti. Unele jocuri pot fi jucate în versiunea demo în timp ce altele nu pot. Acest lucru se întâmplă de obicei cu jocuri live în cazul în care toate locurile de masă sunt rezervate pentru plata jucătorilor.

  • Cum se activează rotiri gratuite?

  • Din când în când premiile de cazinou jucătorii săi fideli, cu unele rotiri gratuite pentru a încerca un nou joc. Activarea rotiri gratuite este foarte ușor. Trebuie doar să vă conectați la joc și veți primi o notificare care arată numărul de rotiri gratuite pe care le-au fost acordate.

  • Sunt târgul de jocuri de cazino și prin sondaj?

  • Faptul că jocurile de cazino oferte de la furnizori recunoscuti si de încredere, totul spune. Toate jocurile au fost testate într-una dintre lumi laboratoare cele mai experimentate și de încredere de testare de jocuri numitele sisteme de testare, care este o parte a Gaming Laboratories International. De asemenea, jocurile au fost aprobate de către eCOGRA, care este o agenție de testare acreditate la nivel internațional cu sediul la Londra. Acest lucru înseamnă că numărul Generatorul aleatoriu este de 100% de încredere și imparțial.

  • pe care furnizorii de software pot fi găsite la Geneza Casino?

  • La Geneza Casino, puteți găsi jocuri ale unora dintre cei mai buni furnizori de software, inclusiv vreodată NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, Redare n`Go și Evolution.

  • Ce se întâmplă când pierd conexiunea la internet în timp ce joacă un joc?

  • Nimic nu se întâmplă atunci când pierde conexiunea. Jocul pe care îl joacă în pauză și este o dată ce redobândi conexiunea vă va continua în cazul în care te-ai oprit în primul rând. Tu nu va pierde banii din cauza deconectării.

  • Am probleme de logare în contul meu?

  • Probabil că utilizați greșit detaliile de conectare sau poate Caps Lock este activată, pe tastatură. În cazul în care ați uitat parola, puteți încerca să-l resetați folosind link-ul Parola Ați uitat sub meniul de ajutor. Dacă problema persistă, atunci vă sfătuim să contactați asistența pentru clienți pentru ajutor suplimentar.

  • Jucați acum ($1,000 Primă)