Recenzie Cazino Online Gratorama - Faq

Age Limit
Gratorama
Gratorama is not available in your country. Please try:
Metode de depunere
MasterCardNetellerPaysafe CardSkrillVisa
Trusted by
Curacao

Faq

Am colectat răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre Gratorama în întrebările noastre frecvente.

Cum pot activa cookie-urile?

Fiecare cazinou folosește cookie-uri pentru a le ajuta să vă ofere un serviciu mai bun prin personalizarea vizitei. Cookie-urile nu sunt utilizate pentru stocarea informațiilor dvs. personale. Cazinoul folosește cookie-uri pentru a ține evidența stării de autentificare doar ca o măsură de precauție pentru a vă proteja confidențialitatea. Astfel puteți activa cookie-urile în funcție de browserul pe care îl utilizați. Dacă utilizați Internet Explorer 8.x, trebuie să faceți următoarele:

  • Faceți clic pe meniul Instrumente
  • Selectați opțiunile de internet din meniu
  • Faceți clic pe fila Confidențialitate
  • Faceți clic pe butonul Default
  • Mutați glisorul astfel încât să se afle pe unul dintre nivelurile sub nivel mediu ridicat
  • Faceți clic pe OK pentru a salva modificările

Dacă utilizați Internet Explorer 6.x și 7.x, trebuie să faceți următoarele:

  • Faceți clic pe Instrumente din partea de sus a ferestrei
  • Selectați Opțiuni Internet
  • Faceți clic pe fila Confidențialitate
  • Faceți clic pe butonul Advanced, care ar trebui să fie în centrul ecranului de confidențialitate
  • Verificați „Anulați gestionarea automată a cookie-urilor”
  • Acceptați cookie-urile First și Terțe părți
  • Verificați „Permiteți întotdeauna cookie-urile de sesiune”
  • Faceți clic pe OK și reporniți browserul

Dacă utilizați Mozilla Firefox, ar trebui să faceți următoarele:

  • Din meniul principal selectați Instrumente / Opțiuni
  • Din panoul din stânga opțiunilor selectați Confidențialitate
  • Extindeți opțiunile Cookies din dreapta
  • Selectați „Activare cookie-uri”
  • Selectați „Numai pentru site-ul web originar”

Dacă utilizați Opera 7+, ar trebui să faceți următoarele:

  • Alegeți Preferințe din meniul Fișier
  • Faceți clic pe Categoria de confidențialitate
  • Verificați Activare cookie-uri
  • Selectați „Acceptați automat toate cookie-urile” din meniul derulant

Dacă utilizați Safari, atunci ar trebui să faceți următoarele:

  • Alegeți Preferințe din meniul Safari
  • Faceți clic pe pictograma Securitate
  • În caseta de selectare „Accepta cookie-uri” alegeți Întotdeauna sau numai din site-urile în care navigați

Ce se întâmplă dacă mă deconectez în timpul jocului?

Sistemul cazinoului este proiectat într-un mod care să protejeze jucătorii împotriva pierderilor nejustificate. Dacă plasați un pariu și apăsați Play Now, dar întâmpinați o defecțiune tehnică, runda va fi jucată automat de sistem. După ce redobândiți conexiunea la internet, vă puteți conecta la contul dvs. și puteți vedea rezultatul pariului dvs. când faceți clic pe butonul „Istoricul jocurilor”.

Nu pot introduce simbolul „la” în câmpul de e-mail. Ce ar trebuii să fac?

Când doriți să utilizați semnul @, trebuie să utilizați o anumită combinație de tastatură în funcție de limba tastaturii dvs.

  • Dacă aveți o tastatură americană, apăsați „Shift” și apoi „2”.
  • Dacă aveți o tastatură franceză, apoi apăsați „AltGr” care este tasta Alt din dreapta și apoi „0”
  • Dacă aveți o tastatură din Marea Britanie, trebuie să apăsați „Shift” și apoi „(Citate)
  • Dacă aveți o tastatură germană, trebuie să apăsați „AltGr” care este tasta Alt din dreapta și apoi „Q”.

Primesc în continuare un mesaj că numele de utilizator există deja. Ce ar trebuii să fac?

Când încercați să creați un cont și primiți în continuare mesajul că numele de utilizator există deja, este foarte posibil ca un alt client să folosească același nume de utilizator mai întâi. Deci ar trebui să încercați să introduceți un nume de utilizator diferit. Există și o altă posibilitate, poate că ați creat deja un cont și nu vă puteți aminti parola corectă pentru a vă autentifica. Dacă acesta este cazul, ar trebui să încercați să restaurați parola.

Nu-mi amintesc detaliile de autentificare. Ce ar trebuii să fac?

Este posibil să vă restaurați numele de utilizator și parola. Pentru a face acest lucru, trebuie să contactați asistența pentru clienți și ei vă vor ghida în acest proces.

Primesc în continuare mesajul „Nume de utilizator și parolă nevalide”. Ce ar trebuii să fac? Dacă primiți acest mesaj, este foarte posibil să încercați să vă conectați la contul dvs. cu numele de utilizator și parola incorecte. Există câteva lucruri pe care trebuie să le faci în astfel de cazuri:

  • Verificați dacă modul dvs. de blocare Caps este activ sau dacă utilizați o limbă diferită pe tastatură.
  • Verificați dacă mai aveți e-mailul din cazinou cu numele de utilizator și parola și încercați să utilizați opțiunea de copiere și lipire.
  • Accesați secțiunea „Parolă uitată” și vi s-a trimis o nouă parolă. Dacă problema persistă încă după ce ai făcut tot ceea ce am menționat mai sus, trebuie să contactați serviciul de asistență pentru clienți și să lăsați agenții să investigheze ce se întâmplă cu contul dvs.

Îmi pot anula retragerea și returna fondurile în contul meu

Da, este posibil să vă anulați retragerea în timp ce starea este încă în curs. Dacă starea este aprobată sau anulată, nu puteți face nimic.

Cum să primiți e-mailurile promoționale ale Gratorama?

Mai întâi trebuie să adăugați promo@gratorama.com la agenda dvs. de adrese sau la lista expeditorilor siguri. Motivul pentru acest lucru se datorează faptului că unii furnizori de servicii Internet blochează e-mailuri de la expeditori ale căror adrese de e-mail nu se află în lista destinatarului. Pentru a face acest lucru, trebuie să urmați acești pași: Pentru Live / Hotmail / MSN, faceți următoarele:

  • Conectați-vă la e-mail și faceți clic pe Opțiuni din partea dreaptă sus a ecranului. Va apărea un meniu derulant și trebuie să faceți clic pe „Mai multe opțiuni”.
  • Sub secțiunea „E-mail necompletat” faceți clic pe „Expeditori siguri și blocați”
  • Faceți clic pe „Expeditori siguri” și introduceți promo@gratorama.com în caseta Expeditor sau domeniu pentru a marca ca sigur ”și faceți clic pe„ Adăugați la listă ” Dacă utilizați Microsoft Outlook, trebuie să faceți următoarele:
  • Faceți clic pe meniul „Fișier” din partea de sus a ecranului, apoi faceți clic pe „Nou” și „Contact”.
  • În caseta de e-mail de tip promo@gratorama.com și „Salvați și închideți” Dacă utilizați Mozilla Thunderbird, ar trebui să faceți următoarele:
  • Faceți clic pe meniul „Fișier”, apoi faceți clic pe „Nou” și pe „Cartea de adrese”.
  • Introduceți promo@gratorama.com în caseta de e-mail și faceți clic pe Ok. Dacă utilizați Gmail, ar trebui să faceți următoarele:
  • Faceți clic pe Contacte din partea stângă a oricărei pagini.
  • În colțul din stânga sus al Contact Managerului faceți clic pe butonul Nou contact.
  • Introduceți promo@gratorama.com în caseta de e-mail și faceți clic pe Salvați. Dacă utilizați versiunea clasică Yahoo Mail, atunci ar trebui să faceți următoarele:
  • Accesați orice e-mail Gratorama.
  • Faceți clic pe linkul „Adăugați în agendă”
  • Tastați promo@gratorama.com Dacă utilizați Yahoo Mail cea mai nouă versiune, atunci ar trebui să faceți următoarele:
  • Faceți clic pe linkul „Adăugare” de lângă „Contacte”
  • Va apărea o fereastră mică în care trebuie să tastați promo@gratorama.com în caseta „e-mail”.
  • Faceți clic pe „Salvați”

Dacă utilizați AOL, ar trebui să faceți următoarele:

  • Faceți clic pe „Contacte” din bara din stânga
  • Faceți clic pe butonul „Nou” de lângă caseta de căutare din partea de sus și faceți clic pe „Contact nou”
  • Introduceți promo@gratorama.com în caseta „Email 1”.

Este posibil să îmi schimb adresa de e-mail?

Da, vă puteți actualiza foarte ușor noua adresă de e-mail. Selectați Modificare e-mail din meniu și introduceți următoarele informații:

  • Parola actuală
  • Adresă de Email nouă
  • Confirmați noua adresă de e-mail
  • Faceți clic pe Modificare După ce completați toate informațiile, veți vedea un mesaj „E-mail modificat cu succes”. Dacă nu primiți e-mailul, ar trebui să verificați folderul Spam.

Este posibil să îmi schimb parola?

Da, puteți schimba parola oricând doriți. De fapt, vă sfătuim să schimbați parola din când în când doar pentru siguranța dvs. Din meniu, selectați Schimbare parolă și introduceți următoarele informații:

  • Parola dvs. veche
  • noua ta parola
  • Confirmă noua parolă
  • Faceți clic pe Modificare Când completați toate informațiile, ar trebui să primiți un mesaj „Parola modificată cu succes”

Cum pot discuta cu suportul?

De fiecare dată când doriți să discutați cu agenții clienți, trebuie să faceți clic pe butonul „Chat” și veți deschide o fereastră de chat. Dacă în caz că nu se deschide, trebuie să vă asigurați că blocatorul dvs. pop up nu îl blochează. Vestea bună este că poți continua să joci în timp ce conversezi cu un reprezentant de asistență. Dacă, din întâmplare, sunt foarte ocupați să vorbească cu alți clienți, puteți lăsa adresa dvs. de e-mail sau numărul de telefon și vă vor contacta cât mai curând posibil.

Cum pot solicita bonusul fără depunere de 7 dolari?

Bonusul fără depunere este disponibil prima dată când vă înscrieți pentru un cont la Gratorama.

Ce sunt „Puncte Comp”?

Punctele Comp sunt doar o mică recompensă pe care o primești de la cazinou de fiecare dată când joci. Pentru fiecare 10 USD câștigați că primiți 1 punct de calcul și nu este important dacă jucați cu bani bonus sau cu banii reali. După ce obțineți 100 de puncte de comp, le răscumpărați la casierie și le puteți folosi ulterior pentru a paria la toate jocurile.

Pentru ce se utilizează Autoplay?

Sub butonul Play Now veți vedea butonul Auto și când faceți clic pe el veți deschide caseta Autoplay. Aici puteți alege numărul de jocuri pe care doriți să le jucați făcând clic pe unul dintre butoane și sistemul va începe să joace odată ce faceți clic pe un număr. Puteți opri redarea automată oricând doriți și nu trebuie să așteptați să se termine. Doar faceți clic pe butonul „Stop” și jocul automat se va opri după terminarea jocului. Funcția de redare automată este livrată și cu unele Setări avansate. Când utilizați setările avansate, instruiți jocul să se oprească în una dintre următoarele situații:

  • „Orice joc câștigat” - Dacă alegeți această opțiune, jocul se va opri odată ce câștigați, indiferent dacă premiul a fost câștigat.
  • „Victorie unică depășește” - Dacă alegeți această opțiune, jocul automat se va opri odată ce câștigați un premiu mai mare decât o anumită sumă. Tu ești cel care va determina această sumă înainte.
  • „Soldul a scăzut cu” - Dacă alegeți această opțiune, jocul automat se va opri în cazul în care soldul dvs. va scădea cu o anumită sumă. Tu ești cel care va determina suma.
  • „Soldul a crescut cu” - Dacă alegeți această opțiune, jocul automat se va opri în cazul în care soldul dvs. va crește cu o anumită sumă. Tu ești cel care va determina suma respectivă.

Pot găsi toate depozitele pe care le-am făcut în trecut?

Da, puteți verifica toate depozitele pe care le-ați făcut prin istoricul tranzacțiilor.

Pot verifica starea retragerii mele?

Da, puteți verifica starea solicitării de retragere prin istoricul tranzacțiilor. Dacă starea retragerii dvs. este încă „în așteptare”, puteți anula retragerea, dacă doriți.

Cum păstrează cazinoul documentele mele odată ce le încărc?

Nu există nimic de care să vă faceți griji aici. Odată ce cazinoul primește documentele, acestea sunt stocate electronic într-un mediu sigur, cu acces restricționat.

Cum pot trimite documente la cazinou?

Puteți trimite toate documentele necesare la următorul e-mail: contabilitate@gratorama.com. Vă recomandăm să trimiteți copii de înaltă calitate, permițând cazinoului să vă verifice detaliile fără întârzieri inutile.

Ce tipuri de documente trebuie să trimit?

Cazinoul poate solicita să trimiteți unele sau toate documentele următoare:

  • Copia unui ID foto - Aceasta include o copie a pașaportului, a permisului de conducere sau a cărții de identitate naționale. Când trimiteți o copie, asigurați-vă că toate detaliile sunt vizibile în document.
  • Copia cardului dvs. de credit - va trebui să trimiteți o copie a părții frontale și posterioare a cardului de credit pe care ați folosit-o pentru a efectua o plată. Pentru propria siguranță, vă sfătuim să blocați cele 8 numere de mijloc din fața cardului și codul de securitate de 3 cifre din spatele cardului.
  • Dovada adresei - Pentru a trimite dovada adresei dvs. puteți trimite o copie a unei facturi de utilitate sau a unui extras de carte de credit. Acesta ar trebui să fie un document recent în care numele și adresa dvs. sunt incluse. În cazul în care trimiteți un extras de card de credit, atunci vă sfătuim să blocați cele opt numere de mijloc ale cardului de credit.
Total score8.0
Argumente pro
+ Carduri razuibile

Date pe scurt despre cazinou

Year foundedYear founded: 2008
BonusuriBonusuri (5)
Bonus de bun venitBonus la depunereBonus la partidăFree Spins BonusNo Deposit Bonus
JocuriJocuri (2)
LicențeLicențe (1)
LimbiLimbi (13)
cehă
engleză
finlandeză
franceză
germană
italiană
japoneză
neerlandeză
norvegiană
portugheză
rusă
suedeză
thailandeză
Metode de depunereMetode de depunere (9)
Cashlib
Coinspaid
Jeton
MasterCard
Neosurf
NetellerPaysafe CardSkrillVisa
Program de afiliereProgram de afiliere (1)
SoftwareSoftware (2)
Leander Games
iSoftBet
Tipuri de suportTipuri de suport (2)
ValuteValute (11)
Euro
Reali brazilieni
Yeni japonezi
bahți thailandezi
coroane norvegiene
dolari americani
dolari canadieni
pesos chilieni
pesos mexicani
ranzi sud-africani
soli peruvieni
ȚăriȚări (18)
Africa de Sud
Austria
Brazilia
Canada
Cehia
Chile
Danemarca
Elveția
Finlanda
Irlanda
Italia
Japonia
Mexic
Peru
Portugalia
România
Slovacia
Slovenia