Ca răspuns la nevoia tot mai mare a clienților și companiilor filipineze de canale alternative de plată pentru numerar, fondatorul și CEO-ul, Robertson „Dick” Chiang a înființat Dragonpay în 2010. Procedând astfel, Chiang a oferit consumatorilor din Filipine mai multe modalități de plată. Cu sediul central situat în orașul Makati, Dragonpay oferă comercianților, retailerilor, companiilor și clienților posibilitatea de a trimite și accepta diferite metode de plată printr-o platformă digitală securizată - consacrându-se ca o poartă de plată unică. Gama sa largă de canale de încredere și acceptate include GCash, plăți mobile, PayMaya, Cash Express, bănci mari precum BDO Network Bank, BI și UnionBank. Pe lângă aceste canale, Dragonpay acceptă chiar și canale, cum ar fi punctele de vânzare fizice fără ghișeu, inclusiv centrele de remitențe, centrele de plată și bancomatele. Prin găzduirea de funcții suplimentare care promovează modalități alternative și progresive de a primi și trimite bani, Dragonpay este considerată o soluție de plată de înaltă tehnologie, dezvoltată pentru integrarea multicanal și procesarea plăților fără fricțiuni.
Cu aproape 13 ani de experiență și peste 11 milioane de clienți sub centură, această soluție de plată a realizat până în prezent peste 130 de milioane de transferuri de bani. Dragonpay este, fără îndoială, una dintre cele mai mari și mai accesibile, mai convenabile și de încredere metode de plată pe care le-au văzut insulele Filipine în ultimul deceniu - cu multe oportunități de creștere și extindere în introducerea filipinezilor cu mai multe modalități de plată.