Dl Green îi pasă de clienții lor și fac tot ce le stă în putere pentru a le face experiența plăcută. Dar din când în când există clienți care sunt nemulțumiți de unele lucruri, precum calitatea unui produs în sine. Puteți depune o plângere oficială prin chat live, e-mail sau telefon. Trebuie să includeți numele complet, data nașterii, adresa de domiciliu, e-mailul și numărul de telefon.
Ar trebui să includeți toate informațiile relevante în reclamația dvs. și să o trimiteți prin e-mail la cazinou. Puteți folosi alte formulare pentru a contacta cazinoul, dar aceștia preferă să aibă toate informațiile relevante într-o formă scrisă, astfel încât să vă poată ajuta cât mai curând posibil. În 24 de ore, veți primi un e-mail prin care cazinoul a primit reclamația dvs. și o vor analiza și poate dura nu mai mult de 8 săptămâni pentru a primi un răspuns.
Dacă reclamația dvs. nu a fost soluționată în 8 săptămâni, vă puteți trimite disputa către o terță parte independentă de soluționare a litigiilor gratuit.
Puteți ridica disputa aici:
https://ecogra.org/ata/policies_procedures.php
https://www.ecogra.org/srs/dispute.php