Recenzie Cazino Online Spela Casino - Faq

Age Limit
Spela Casino
Spela Casino is not available in your country. Please try:
Metode de depunere
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityComisia pentru jocuri de noroc din Marea BritanieSwedish Gambling Authority

Faq

Aici puteți găsi lista completă a întrebărilor frecvente despre Spela Casino.

Cum se face o depunere?

Jucătorii trebuie să depună în contul lor dacă doresc să joace pe bani reali. Efectuarea unei depuneri este un proces simplu care va dura mai puțin de un minut. Jucătorii trebuie să se îndrepte către Casier și să aleagă secțiunea Depunere, să aleagă metoda de plată pe care doresc să o utilizeze și să introducă suma pe care doresc să o depună.

Fondurile ar trebui să se reflecte în contul cuiva aproape imediat. Jucătorii care fac prima depunere au dreptul la un bonus de bun venit foarte generos de care ar trebui să profite.

Voi primi rotiri gratuite?

Jucătorii care depun pentru prima dată în contul lor Spela Casino au dreptul la un bonus de bun venit foarte generos, care include și rotiri gratuite. Rotirile gratuite sunt creditate în contul jucătorului de îndată ce transferul lor are succes.

Cât durează să îmi verific contul?

Jucătorii trebuie să trimită copii ale documentelor legale pentru a-și verifica conturile. Cazinoului va dura nu mai mult de 72 de ore pentru a procesa documentele și a verifica un cont.

Este posibil să anulați autoexcluderea?

Jucătorii care locuiesc în Marea Britanie nu pot anula auto-excluderea și trebuie să aștepte să se încheie perioada. Jucătorii care locuiesc în alte țări pot anula perioada de auto-excludere, dar nu își vor avea conturile imediat. Aceștia vor avea o perioadă de recesoare de 7 zile care va fi activată în urma anulării perioadei de auto-excludere.

Ce se întâmplă când perioada de auto-excludere se termină?

Jucătorii au opțiunea de a alege pentru cât timp doresc să se autoexclude de la jocurile de noroc. Odată ce limita de timp aleasă de jucători pentru auto-excludere este expirată, contul lor va fi redeschis automat. Jucătorii din Marea Britanie trebuie să trimită o solicitare și să ia măsuri pozitive înainte de a-și redeschide conturile.

Îmi pot închide contul?

Jucătorii care nu mai doresc să joace de noroc își pot închide definitiv conturile. Cel mai bun lucru de făcut aici este să contactați asistența pentru clienți, iar aceștia îi vor ghida pe jucători prin proces.

Pot schimba detaliile personale incorecte?

Jucătorii trebuie să fie foarte atenți când își creează un cont și își introduc detaliile pentru că mai târziu, nu îl pot schimba. Cel mai bun lucru de făcut în cazul în care trebuie să schimbe unele detalii este să contactați Asistența Clienți, iar ei vă vor ghida prin proces.

Cum pot verifica dacă am deja un cont la Spela Casino?

Jucătorii care cred că au deja un cont la Spela Casino trebuie să contacteze direct cazinoul prin intermediul funcției Live Chat. Un agent pentru clienți va putea verifica și verifica rapid detaliile jucătorului.

Am probleme la înregistrare, ce ar trebui să fac?

De obicei, mesajele de eroare afișate în timpul procesului de înregistrare se explică de la sine, dar dacă jucătorii întâmpină o problemă persistentă ar trebui să contacteze Asistența Clienți.

Mi-am pierdut conexiunea la internet în timp ce jucam Live Roulette. Ce ar trebuii să fac?

Este posibil să pierdeți conexiunea la internet în timp ce jucați la un cazinou, dar nu aveți de ce să vă faceți griji. Odată ce un jucător se conectează la contul său, jocul va continua ca de obicei. Pariurile lor vor fi înregistrate ca „stand”, ceea ce se referă la un punct în care un jucător nu dorește să ia măsuri suplimentare în joc.

Ce este Live Casino?

Live Casino este completarea supremă la Spela Casino. Aceasta se referă la jocurile de masă în timp real care sunt transmise fie dintr-un studio, fie dintr-un cazinou terestre.

Jucătorii au posibilitatea de a juca jocurile lor preferate în timp real cu dealeri din viața reală. Ei pot chiar discuta cu dealerul și cu ceilalți jucători, iar acest lucru adaugă elementul social jocului.

Pentru ce este fereastra de chat live a cazinoului?

Jucătorii pot profita de fereastra de chat și pot vorbi cu dealer-ul și cu ceilalți jucători. Dealerul va fi întotdeauna bucuros să răspundă la orice întrebări pe care le au jucătorii cu privire la jocul pe care îl joacă.

Ma poate ajuta dealerul live cu contul meu?

Dealerii live sunt profesioniști în munca lor și vor răspunde la fiecare întrebare referitoare la un joc. Când jucătorii au întrebări despre contul lor, cel mai bun lucru de făcut este să contacteze Asistența Clienți.

Pot dezactiva un abonament la buletine informative și promoții?

Jucătorii care nu doresc să primească actualizări prin e-mail pot face pur și simplu clic pe butonul „Dezabonare”, care se găsește în toate comunicările prin e-mail și SMS.

Pot avea mai multe conturi la Spela Casino?

Jucătorii au voie să aibă un singur cont la Spela Casino. Și, jucătorii care își creează mai multe conturi la cazinou pentru a profita de bonusuri și promoții riscă să le fie suspendate toate conturile.

Pot verifica activitatea contului meu?

Da, jucătorii își pot verifica activitatea contului făcând clic pe fila Tranzacție sub Contul meu.

Îmi pot schimba adresa de e-mail înregistrată?

Jucătorii își pot schimba cu ușurință adresele de e-mail în fila Contul meu și Modificarea e-mailului. Tot ce trebuie să facă este să facă clic pe filă și să urmeze instrucțiunile simple.

Ce se întâmplă dacă îmi uit parola?

Jucătorii care își uită parola o pot recupera cu ușurință. Tot ce trebuie să facă este să dea clic pe linkul „Am uitat parola” și să urmeze instrucțiunile simple. Cazinoul va trimite un e-mail cu un link de resetare a parolei. Jucătorii trebuie să facă clic pe link și să creeze o nouă parolă.

Site-ul web al Cazinoului Spela este licențiat?

Da, Spela Casino este operat și gestionat de Genesis Global Limited, care este încorporată în conformitate cu legile Autorității de Jocuri din Malta și ale Comisiei Britanice pentru Jocurile de Noroc.

Este contul meu în siguranță?

Informațiile personale și financiare ale Jucătorului sunt protejate în orice moment. Spela Casino utilizează cea mai recentă tehnologie de criptare pentru a se asigura că toți jucătorii săi se simt în siguranță în timp ce joacă la cazinou.

Pot avea unele dintre detaliile mele șterse?

Cazinoul nu poate șterge nicio informație stocată în baza lor de date timp de 5 ani. Cazinoul este obligat din punct de vedere legal să urmeze aceste instrucțiuni de la Autoritatea pentru jocuri de noroc din Malta și Comisia pentru jocuri de noroc din Marea Britanie.

Este sigur să trimiteți documente personale la Spela Casino?

Spela Casino utilizează cea mai recentă tehnologie de criptare pentru a se asigura că toate informațiile jucătorilor sunt sigure și securizate. Toate documentele pe care le primește cazinoul sunt păstrate într-un mediu securizat și pot fi accesate doar de personalul superior de securitate.

Cât timp durează pentru ca o depunere să ajungă în contul meu?

Când un jucător face o depunere, odată ce depunerea are succes, fondurile ar trebui să se reflecte în contul său instantaneu. Oricum, unele metode de plată pot dura puțin mai mult.

Spela percepe o taxă pentru depozite?

Jucătorii pot face depuneri și retrageri oricând au nevoie, iar cazinoul nu percepe nicio taxă pentru asta.

Ce metode de plată sunt disponibile la Spela Casino?

Jucătorii pot găsi unele dintre cele mai utilizate metode de plată la Spela Casino. Oricum, disponibilitatea lor va depinde de țara în care locuiesc. Cel mai bun lucru de făcut aici este să vă îndreptați către cont, iar toate metodele de plată disponibile vor fi listate în Casieria de la secțiunea Depunere.

Am făcut o depunere, dar fondurile încă nu sunt în contul meu. Ce ar trebuii să fac?

Primul lucru pe care trebuie să-l facă jucătorii este să verifice dacă fondurile au fost deduse din contul lor și să contacteze Asistența pentru clienți. Agentul pentru clienți va putea urmări fondurile. În unele cazuri, vor avea nevoie de o copie a tranzacției.

Am făcut o depunere, dar nu a reușit. Ce ar trebuii să fac?

Cazinoul nu are informații de la furnizorii de plată de ce unele depozite au eșuat. Oricum, majoritatea depunerilor eșuate apar din oricare dintre următoarele motive:

  • Jucătorul a furnizat detalii de plată incorecte. Dacă detaliile nu se potrivesc, furnizorul de plată va refuza automat tranzacția.
  • Playerul a furnizat un număr de securitate CVV2/CVC2 incorect. Când introduceți numărul din trei cifre care se găsește pe spatele cardului ar trebui să fie corect.
  • Un jucător care are fonduri insuficiente în contul său nu poate efectua un transfer cu succes în contul său.
  • Jucătorii care au prea multe cărți active în același timp pot avea probleme cu depunerea în conturile lor.

Îmi pot schimba metoda de plată?

Jucătorilor li se permite să aibă până la 5 metode de plată diferite pentru a-și finanța contul Spela. Pentru a schimba metoda de plată, faceți clic pe butonul Depunere disponibil în partea dreaptă sus a fiecărei pagini și selectați dintre opțiunile disponibile.

Trebuie să plătesc taxe pentru câștiguri?

Este responsabilitatea jucătorului să știe dacă există taxe pe câștiguri în jurisdicția sa.

Ce monede sunt disponibile la Spela Casino?

Spela a adăugat diferite valute pentru ca jucătorii să aleagă. În acest moment, acestea sunt monedele disponibile USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN , BGN, HRK, HUF, PEN, KRW și UAH.

Jucătorii care locuiesc în Marea Britanie pot folosi doar GBP. Un alt lucru foarte important pe care jucătorii trebuie să-l țină cont este că, odată ce conectează o monedă la contul lor, nu o pot schimba ulterior.

Total score7.1
Argumente pro
+ Limite ridicate de retragere
+ Design pentru dispozitive mobile
+ Monedă multiplă
+ Ușor de utilizat
Argumente contra
- Fără filtre de joc

Date pe scurt despre cazinou

Year foundedYear founded: 2018
BonusuriBonusuri (1)
Bonus de bun venit
JocuriJocuri (5)
BaccaratBlackjack
French Roulette Gold
RuletăSlots
LicențeLicențe (3)
LimbiLimbi (5)
engleză
finlandeză
germană
norvegiană
suedeză
Metode de depunereMetode de depunere (27)
AstroPay
Bank transferBokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
Entropay
Euteller
GiroPay
Interac
Jeton
MaestroMasterCardNeteller
Online Bank Transfer
PayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
Rapida
Skrill
Sofort
TrustlyVisa
iDebit
instaDebit
SoftwareSoftware (19)
Tipuri de suportTipuri de suport (1)
ValuteValute (24)
Dolari australieni
Euro
Forinți maghiari
Georgiana se vinde bine
Leva bulgară
Romanian lei
Yuan chinezesc
coroane daneze
coroane norvegiene
coroane suedeze
dolari americani
dolari canadieni
franci elvețieni
hryvna ucrainiene
kune croate
lire sterline
lire turcești
naire nigeriene
pesos mexicani
ranzi sud-africani
ruble rusești
soli peruvieni
woni sud-coreeni
zloți polonezi
ȚăriȚări (22)
Africa de Sud
Australia
Bulgaria
Canada
China
Coreea de Sud
Croația
Danemarca
Elveția
Georgia
Mexic
Nigeria
Norvegia
Peru
Polonia
Regatul Unit
Rusia
Statele Unite ale Americii
Suedia
Turcia
UcrainaUngaria