Unibet Review - Faq

UnibetResponsible Gambling
CASINORANK
9/10
Bonus100% până la 1.000 de lei + 222 de rotiri gratuite
Încredere din 1997
Pariuri sportive legendare
Cereți-vă bonusul

Peste 18 ani. Se aplică T&C

De încredere
Verificat
Securizat
Încredere din 1997
Pariuri sportive legendare
Unibet
100% până la 1.000 de lei + 222 de rotiri gratuite
Deposit methodsPayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Cereți-vă bonusul

Peste 18 ani. Se aplică T&C

Faq

Faq

Am colectat răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre Unibet, în FAQ.

Cum pot verifica contul meu?

Aveți la dispoziție 30 de zile pentru a verifica identitatea odată ce vă creați un cont. Tu nu va fi capabil de a verifica orice câștiguri dacă săriți peste acest pas. De asemenea, conturi care nu reușesc să fie verificate într-un anumit interval de timp poate fi de asemenea, suspendate. Urmați acești pași pentru a verifica contul dvs. și începeți să jucați toate jocurile Unibet le are de oferit gratuit hassle: · Du-te la pagina de verificare și pentru a găsi ce documente aveți nevoie pentru a trimite · Încărcați documentele de pe pagina de verificare. Practic ai nevoie pentru a trimite documente pentru a dovedi identitatea, adresa și metoda de plată. Când doriți să dovedească o identitate a acestor documente se va face treaba: · Pașaport · Carte de identitate · Permis de conducere · Document oficial de ședere · Ca o dovadă a adresei puteți trimite: · Extras de cont · Factura de utilitati · Certificat de reședință Vă rugăm să rețineți că toate aceste documente nu pot fi mai vechi de 6 luni, pentru a fi valabile. Toate copiile pe care le trimiteți la cazinou trebuie să fie clar și toate cele patru colțuri trebuie să fie vizibile. Adresa pe contul dvs. și în documentul furnizat trebuie să fie aceeași. Și ultimul lucru pe care trebuie să confirmați este metoda de plată. Pentru a face acest lucru aveți nevoie pentru a trimite o captură de ecran color cu toate detaliile relevante. Există cerințe diferite pentru fiecare metodă de plată și acestea sunt după cum urmează: · Pentru card de credit sau de debit care aveți nevoie pentru a trimite o fotografie digitală de ambele părți ale cardului. Cardul trebuie să fie semnat și toate colțurile trebuie să fie vizibile. Blank din numerele de pe cartea de credit, astfel încât doar primele șase și ultimele patru cifre sunt vizibile, pentru propria securitate. · Pentru tranzacțiile bancare trebuie să fie o fotografie a trimite imaginile scanate sau digitală a extrasului bancar de hârtie sau captură de ecran a contului dvs. online. · Pentru e-portofele trebuie să încărcați o captură de ecran a paginii profil complet cu nume și pe cont detaliile. · Pentru PaySafeCards trebuie să încărcați o scanare de voucher sau chitanța, în cazul în care ați martor din toate informațiile sensibile.

De ce este important să se verifice contul meu?

Există câteva motive pentru care un cazinou trebuie să verifice jucătorii săi. În primul rând, ei trebuie să știe dacă aveți vârsta legală pentru jocuri de noroc. Apoi, ei doresc să protejeze contul dvs. împotriva furtului de identitate. Din acest motiv, aveți nevoie pentru a trimite fotografii digitale sau capturi de ecran ale anumitor documente. Puteți face acest lucru pe pagina de verificare a contului. Și, dacă nu reușiți să vă verificați contul pe care riscați de a avea cont suspendat. Cea mai recentă directivă privind spălarea banilor european de luptă presupune noi măsuri pentru a rămâne eficiente împotriva criminalității on-line. Deci, în cazul în care cazinoul cere pentru tine de a trimite unele documente suplimentare, care nu înseamnă că ești suspect sau orice altceva, ai declanșat doar un proces automat. Siguranța ta este prioritatea lor, iar când te ajuta cazinoul afară știi că te joci cu un operator care menține un mediu de joc sigur.

De ce sunt unele documente respinse?

Pot exista mai multe motive pentru care un document este respins. Trebuie să urmați reglementările stricte pe care cazinoul are atunci când vine vorba de trimiterea de documente. Pentru început toate cele patru colțuri ale documentului ar trebui să fie vizibil. În cazul în care acestea sunt trunchiate, cazinoul nu-l va accepta. Toate informațiile, inclusiv numele, adresa, data nașterii ar trebui să fie clar. Nume nepotrivire - Toate documentele trimise trebuie să fie în numele tău. extrasele de cont de afaceri - Puteți folosi doar un cont bancar privat, nu pot face depuneri și retrageri cu conturile de afaceri. documente nesemnate - Toate documentele pe care le trimiteți la cazinou trebuie să fie semnat. documente nesemnate vor fi respinse. documente expirate - Toate documentele pe care le trimiteți la necesitatea de cazinou să fie valabile. documente greșite - Cazinoul acceptă numai anumite tipuri de documente care sunt listate la pagina de verificare. Nu puteți trimite documente ca te rog.

Am uitat parola, iar acum nu mă pot conecta la contul meu?

Puteți reseta întotdeauna parola atunci când faceți clic pe „Am uitat“ în câmpul pentru parolă. Trebuie să cunoașteți adresa de e-mail, deși, cel pe care l-ați folosit înregistrat pentru un cont. Cazinoul va trimite un link la adresa de e-mail care vă va ajuta să recuperați parola. În cazul în care nu primiți e-mailul, ar trebui să verificați dosarul de spam. Contul meu

este blocat. Ce ar trebuii să fac?

Există diferite motive pentru care contul dvs. este blocat: Este posibil să introduceți incorect parola, iar dacă este cazul, după câteva încercări contul dvs. va fi blocat temporar. Când vă decideți să se auto-exclude-te de jocuri de noroc Nu veți putea accesa contul. În cazul în care este cazul, atunci trebuie să așteptați pentru perioada de auto-excludere să expire înainte de a vă puteți conecta la contul dumneavoastră Unibet Casino și să se joace nici un joc. Când primiți un mesaj care contul dvs. nu este disponibil, atunci trebuie să verificați e-mail pentru mai multe informații despre motivul pentru care se întâmplă.

îmi pot modifica detaliile contului și preferințele de contact?

Este posibil să se schimbe cele mai multe dintre detaliile contului dvs. în secțiunea Detalii personale din cont. Aveți posibilitatea să modificați adresa de e-mail, adresa de domiciliu și numărul de telefon. În Preferințe de contact puteți alege canalele de comunicare preferat sau dezabona de la buletinele informative. Tu nu poti actualiza moneda contului, numele de utilizator și țara de reședință.

Pot să îmi închid contul?

Puteți închide contul oricând doriți. Ar trebui să mergi la Detalii cont și închide conturile. Înainte de a vă decide să închideți permanent contul vă sfătuim să citiți termenii de închidere cu atenție. Este posibil să primiți e-mailuri promoționale de la cazino, deși contul dvs. este inactiv. Din acest motiv, trebuie să vă dezabonați în Preferințe de comunicare.

nu sunt în măsură să vă conectați la contul meu din străinătate. Pot să fac ceva?

Dacă vă aflați într-o țară în care Unibet nu poate funcționa, atunci nu va putea conecta la contul dvs., fie. Aici este o listă a țărilor care sunt restricționate: · Afganistan, Australia, Danemarca, Estonia, Etiopia, Franța și alte teritorii franceze, Hong Kong, Iran, Irak, Italia, Iordania, Kuweit, Coreea de Nord, Pakistan, Filipine, Portugalia, Spania, Siria, Turcia, România, Irlanda, România statele ale Americii și alte teritorii din SUA, sau Yemen

Cum să te deconectezi din contul meu?

Când faceți clic pe pictograma persoană din colțul din dreapta sus al paginii, o picătură în jos va apărea și butonul „Log Out“ este în partea de jos.

Pot verifica înregistrările tuturor depozitelor și retragerile?

Da, puteți verifica toate depunerile și retragerile pe care le-ați făcut sub Istoricul contului.

Detaliile mele de personale în condiții de siguranță?

Da, datele dumneavoastră personale sunt criptate de 128-bit SSL. După ce trimiteți detaliile personale sunt criptate și apoi stocate criptate în sistemele sigure de cazino, care sunt testate în mod regulat de către o experți de securitate terță parte. Unibet Casino respectă standardele ridicate de plata prin card Industria de date standard de securitate și European de jocuri și pariuri de asociere.

Cum să păstrați contul în siguranță?

Cazinoul face tot posibilul pentru a păstra detaliile personale în condiții de siguranță, dar, de asemenea, trebuie să păstreze detaliile de conectare și informațiile personale în siguranță prea. Vă sfătuim să vă schimbați în mod regulat parola pentru a preveni contul dvs. de a fi hacked. Tu nu ar trebui să salveze numele de utilizator și parola pe site-ul, fie. În cazul în care considerați că contul dvs. a fost piratat trebuie să contactați Unibet imediat.

Cum de a deschide un cont?

Deschiderea unui cont este foarte ușor. Tot ce trebuie să faceți este de a merge la site-ul oficial al cazinoului și completați informațiile personale.

Ce vârstă trebuie trebuie să fie pentru a deschide un cont?

Trebuie să fii cel puțin 18 ani pentru a putea deschide un cont la Unibet Casino. jocuri de noroc Minore este considerată ilegală în majoritatea țărilor. Pentru a evita activitatea de jocuri de noroc ilegale, cazinoul necesită verificarea identității.

Pot deschide un cont pentru altcineva?

Nu, puteți avea un cont pentru tine, dar nu sunt în măsură să deschidă un cont pentru altcineva.

Pot avea mai mult de un cont?

Nu, puteți avea un singur cont. Două sau mai multe persoane în aceeași gospodărie poate avea conturi separate, dar unele bonusuri pot fi restricționate pentru ei.

Ce este un bonus de depozit?

Atunci când efectuați o depunere, de obicei, prima dată, cazinoul vă răsplătește cu bani bonus. De exemplu, în cazul în care bonusul este de 100% depozit de meci, atunci înseamnă că cazinoul se va potrivi cu suma pe care o depui. De exemplu, dacă faci un depozit de 20 $, cazinoul va recompensa cu un alt 20 $ bonus în bani. Acest lucru înseamnă că se va termina cu 40 $ pe soldul. Amintiți-vă că de fiecare dată când primiți un bonus, va trebui să îndeplinească anumite cerințe înainte ar pariere fi capabil să facă o retragere a câștigurilor.

Care este diferența dintre bani și bonus de banii mei contribuit?

Când primiți un bonus de cazinou, veți vedea două contraverificare Bonus Depozit activ. Prima dintre ele este suma pe care ați depus pentru a activa bonusul. Când juca jocuri, acești bani vor fi folosite în primul rând atunci când jucați. Atunci ai bani de bonus, aceasta este banii pe care cazinoul vă oferă atunci când face depunerea. Când îndepliniți condițiile de pariere, acești bani vor fi convertite în numerar. Dacă nu reușesc să parieze bonusul în intervalul de timp necesar, atunci acest bonus de bani va expira.

pot retrage banii de bonus?

Nici nu poți retrage bani de bonus înainte de a fi îndeplinit cerințele de pariere.

Pot anula bonusul?

Când te duci la secțiunea Bonusuri active puteți anula bonusul acolo. Ai nevoie să ne amintim că, atunci când anulați un anumit bonus, care va duce la o pierdere de bani bonus.

pot urmări bonusul?

În general, da, puteți urmări bonusul. Fiecare bonus este diferit, deși și trebuie să pariezi o anumită sumă de bani pentru a finaliza bonusul. Când te duci la secțiunea Bonusuri active puteți găsi toate informațiile necesare și, de asemenea, puteți urmări cât de departe bonusul a progresat aici. Selectați pictograma produsului de mai jos „Progress“ și se va afișa suma rămasă trebuie să parieze.

De ce nu reduce cerințele mele de pariere?

Cerințe de pariere merge în jos odată ce un pariu a fost stabilit. Ai nevoie să ne amintim că unele jocuri sunt luate în considerare cerințele de pariere 100% și alte 10%. Sunt jocuri care nu sunt luate în considerare la toate cerințele de pariere. Înainte de a juca un joc vă sfătuim să verificați termenii și condițiile mai întâi.

De ce a dispărut echilibrul meu?

Poti avea un singur bonus activ la un moment dat. Dacă decideți să acceptați un nou bonus în timp ce încă un bonus în curs de desfășurare pentru a pariu vă va anula bonusul activ și ca rezultat vei pierde toți banii de bonus. O altă posibilitate este ca bonusul au expirat și, din acest motiv, nu puteți vedea câștigurile în soldul contului.

Pot bonusul expiră?

Fiecare bonus primiți are o dată de expirare. Pentru a verifica data de expirare a bonusului dumneavoastră, puteți merge la un cont, apoi Bonusuri. Puteți vedea că există mai multe sume care sunt afișate sub soldul contului: · Soldul de numerar - Acestea sunt banii pe care poți să faci ce vrei cu. Poti juca cu acest numerar sau de a face o retragere. · Bonus Balance - Acesta este bonusul în bani și, dacă doriți să convertiți acești bani în numerar și să facă o retragere, atunci ai nevoie pentru a îndeplini cerințele de pariere. · Rotiri gratuite Bonus - Aceasta este, de obicei, bani pe care le-ați câștigat deja de la joc rotiri gratuite pe un slot de NetEnt. Acești bani vine cu pariau cerințele care sunt, de obicei, de 25 de ori și o dată ce-l îndeplinească puteți converti acești bani în numerar.

Cum pot obține un bonus?

Puteți primi o multime de bonusuri la Unibet. Acestea sunt realizate în acest fel se pot potrivi jucători individuali. Pentru a verifica dacă există ceva pentru a merge la Oferte bonus sau promoții.

Pot să mă întorc un bonus expirat?

Odată ce bonusul a expirat acesta dispare și nu se poate reactiva.

Nu am primit un bonus?

Trebuie să vă asigurați mai întâi că vă calificați pentru un bonus înainte de a primi unul. Du-te la pagina Bonus Oferte și veți găsi toate informațiile necesare acolo. Dacă ați primit rotiri gratuite pe un joc, doar du-te la jocul slotul specificat și rotiri gratuite vor fi vă așteaptă acolo.

Pot să schimb bonusul?

Din când în când s-ar putea primi un bonus pe care nu le place. Din păcate, cazinou bonus de schimb nu poti sa pentru tine, dar o poți anula dacă într-adevăr nu place și așteptați pentru o nouă ofertă de bonus mai bine.

Pot obține rotiri gratuite la cerere?

Există promoții și oferte de bonus se întâmplă tot timpul. Unibet Casino vă va notifica în cazul în care o ofertă pentru tine. rotiri gratuite vor apărea în secțiunea Bonus Oferte și, de asemenea, puteți verifica pagina Promoții din când în când.

ce jocuri pot juca rotiri gratuite mele pe?

Există 2 tipuri de rotiri gratuite, Bonus rotiri gratuite și promoționale rotiri gratuite. Bonus rotiri gratuite pot fi găsite în ofertele dvs. Bonus și pot fi redate pe anumite jocuri. În timp ce rotiri bonus promoționale gratuite sunt legate de o promovare și poate fi jucat pe un anumit joc.

Ce este un pariu gratuit?

Aceasta este o ofertă opțională care va fi afișat pe talonul de pariuri. Trebuie doar să selectați oferta de bonus și pariul va fi plasat gratuit. Dacă veți câștiga, veți vedea plata în talonul dvs. de pariuri.

Ce este un pariu gratuit de risc?

Acesta este un bonus care funcționează ca un fel de asigurare pe pariul. De exemplu, dacă veți câștiga următorul pariu, atunci veți primi câștigurile ca de obicei. Dar, dacă pierdeți, atunci va primi înapoi miza ca bonus de bani pe care trebuie să parieze.

Ce este un bonus de impuls de profit?

Acesta este un alt bonus opțional pe care nu trebuie să accepte, dacă nu doriți să. Opțiunea se va afișa în cuponul dumneavoastră în cazul în care este valabil pentru un pariu plasați.

Are Unibet oferă Consultați un bonus prieten?

Când vă referiți la un prieten Unibet și le-au înregistrat și a jucat suficient pentru a îndeplini cerințele de bonus vei primi o recompensă.

Ce metode de plată pot folosi pentru a face un depozit?

Când vizitați pagina de depozit de bani în contul dvs., veți vedea o listă cu toate metodele de plată disponibile pentru depozite. Vă rugăm să rețineți că, chiar dacă unele metode pot fi disponibile pe site-ul, acestea nu pot fi disponibile în funcție de țara de reședință.

Pot face un depozit cu cardul de credit sau de debit?

Da, puteți face o depunere folosind cartea de credit sau de debit. Trebuie să distribuiți următoarele informații cu cazinou pentru a face un depozit: 16 · Față de cifre · Data expirarii · Numărul de securitate (CVV / CCV) Toate depozitele trebuie să fie făcută printr-o metodă de plată înregistrată pe numele dvs. și acestea sunt de transfer instant. Dacă nu puteți vedea banii de pe soldul dvs., atunci vă sfătuim să faceți una dintre următoarele lucruri: · Reincarca Pagina · Așteptați cel puțin 2 ore, deoarece poate dura ceva timp pentru ca depunerea să fie prelucrate · Verificați cardul dvs. pentru a vedea dacă banii au fost luate din cont. În cazul în care banii au fost plătiți cu cartea și nu sunt încă afișate pentru soldul dvs., atunci ar trebui să contactați asistența pentru clienți și să le ofere cu următoarele informații: data, ora, cantitatea și referința ID-ul tranzacției.

De ce nu pot face un depozit?

Dacă întâmpinați probleme în timp ce încerca să facă un depozit în contul dvs. puteți încerca una dintre aceste lucruri și să încerce să rezolve singur problema: · Încercați o altă metodă de depunere. · Puteți face un depozit de doar o singură dată la fiecare 10 minute. · În cazul în care depozitul nu trece de cinci ori contactați furnizorul de plată. · Monitorizarea contului dvs. pentru orice alerte la probleme sau de întreținere. · Verificați dacă ați verificat cu succes toate documentele. Dacă problema persistă, atunci vă sfătuim să agenți de sprijin și de client de contact cu clientul va face tot în puterea lor de a vă ajuta să rezolvați problema.

Pot schimba moneda când fac un depozit?

Unibet vă permite să utilizați o altă monedă decât cea de pe contul tău. Dar ține cont de faptul că s-ar putea trebui să plătească o taxă de schimb valutar.

carte mi-a fost furat, așa că vreau să știu ce se va întâmpla cu retragerea mea?

In cazul in care cardul dumneavoastra a fost furat trebuie să informați imediat cu banca. Atunci ar trebui să verificați dacă fondurile au fost deja creditate în contul dvs. card`s. Dacă acestea nu sunt, atunci tranzacția va fi inversată în contul dvs. de pariuri atunci când rapoartele banca cardul ca fiind furat.

Care este diferența dintre codul de ramură și codul băncii?

Dacă doriți să găsiți numărul dvs. de ramură trebuie să luați legătura cu banca sau utilizarea unul dintre instrumentele disponibile pe site-ul băncii. Codul de ramură este numărul de 5 cifre format din numărul sucursalei băncii dvs. 4 cifre, urmat de un număr care indică localizarea geografică a sucursalei băncii. Pe de altă parte, numărul dvs. bancar este numărul 3 cifre dvs. bancare.

Care sunt BIC, SWIFT și IBAN?

Codurile BIC și SWIFT sunt coduri de identificare unice pentru o anumită bancă, în timp ce codul IBAN este dvs. International Bank Account Number.

Ce se întâmplă când introduceți detaliile bancare greșite în timp ce solicita o retragere?

În cazul în care se întâmplă ceva de genul asta aveți nevoie de asistență pentru clienți pentru a contacta imediat. Ei vor avea nevoie de detalii, cum ar fi data, ora și detaliile contului bancar. Cazinoul va face nimic în puterea lor de a îndrepta răul, dar acestea nu pot fi considerați responsabili pentru greșeala ta.

Este posibil pentru a anula retragerea mea?

Este posibil să se inverseze o retragere atât timp cât este vizibilă în secțiunea Bani Retragere din cont.

De ce nu pot face o retragere?

Pot exista mai multe motive pentru care nu se poate face o retragere: · Când încercați să faceți o retragere cu o metodă diferită de cel utilizat pentru a face un depozit. · Când aveți un bonus activ, nu puteți face o retragere până când nu ați îndeplinit cerințele de pariere. · Când nu ați terminat procesul de verificare. Retragerea

meu a fost anulat, de ce este asa?

Cazinoul vă va trimite un e-mail în cazul în care anulează cererea de retragere care explică motivul pentru o astfel de decizie a. De obicei, cele mai comune motive pentru retrageri nereușite sunt: · Ați solicitat o retragere după un depozit fără chiar joc. · Ați solicitat o retragere la o metodă nu este utilizat pentru depozit. · Metoda de retragere nu este înregistrată pe numele tău. · Nu ați verificat contul.

De ce este retragerea mea în așteptare?

De obicei, atunci când cererea de retragere este în așteptare este pentru că nu ați verificat contul.

Pot face o retragere folosind metoda de plată altcuiva?

Puteți face o retragere decât o metodă de plată care este înregistrată în numele tău. Dacă încercați să utilizați metoda de plată pe altcineva vă riscați de a avea cont suspendat.

Eu cred că obiceiurile mele de jocuri de noroc sunt de sub control. Ce ar trebuii să fac?

Unibet este întotdeauna la dispoziția jucătorilor săi și vă vor sprijini în orice moment aveți întrebări sau griji. Dacă credeți că ați jocuri de noroc problemă, atunci ar trebui să contactați agenții de clienți și vă vor ajuta cu stabilirea unor limite sau folosind orice instrumente pentru a controla obiceiurile de jocuri de noroc. · Limitele stabilite de depozit - Astfel, cazinoul vă permite să controlați mai bine atât cheltuielile și ritmul de joc. · Produse Block - Această caracteristică vă permite să ia o pauză de la o anumită secțiuni ale Unibet Casino. · Limita de pierdere - Această caracteristică vă permite să restricționați suma de bani pe care se poate pierde atunci când joci.

Pot să deblocheze contul meu, chiar dacă perioada mea de auto-excludere nu este de peste?

Ai nevoie să așteptați pentru perioada de excludere de sine să fie de peste înainte de a putea reactiva contul.

Pot să îmi închid contul?

Da, puteți închide contul dvs. în orice moment doriți. Doar du-te la contul Detalii si Închideți contul. Înainte de a face acest lucru vă sfătuim să citiți cu atenție termenii de închidere.

Pot să site-uri de pariuri bloc de pe computerul meu?

Există jocuri de noroc software de blocare o puteți descărca și instala pe computer. Acest software nu vă va permite să introduceți orice site de jocuri de noroc. Cel am dovedit a fi cele mai fiabile este Betfilter.

Care este vârsta minimă pentru a deschide un cont?

Unibet acceptă clienții care sunt 18+. În cele mai multe țări, este ilegal pentru a deschide un cont de pariuri, dacă sunteți mai tineri decât 18. Pentru a evita jocurile de noroc minori Unibet necesită pentru fiecare jucător pentru a dovedi identitatea lor.

888 Casino:1500RON
Cereți-vă bonusul

Peste 18 ani. Se aplică T&C

Sportingbet.ro
Sportingbet.ro:100% până la 500 de lei

Peste 18 ani. Se aplică T&C