Pariul este o activitate de agrement, dar unii jucători vor să profite de ea. În aceste cazuri, pariurile devin dependență, iar jucătorii trebuie să ia măsuri pentru a preveni participarea lor la activități de joc cât mai curând posibil.
Dacă dumneavoastră sau cineva cunoscut dezvoltați o dependență de jocuri de noroc, este foarte important să solicitați ajutor profesionist. Puteți contacta una dintre aceste organizații pentru asistență și sfaturi:
GambleAware - https://about.gambleaware.org/ GamCare Marea Britanie - https://www.gamcare.org.uk/ Gamblers Anonymous UK - https://www.gamblersanonymous.org.uk/ Gambling Therapy - https: // www.gamblingtherapy.org/ Consiliul Național pentru Jocurile cu Probleme - https://www.ncpgambling.org/
Chiar înainte de a începe să pariați, vă sfătuim să vă limitați depozitul. În acest fel nu veți permite să vă ademeniți într-o activitate pe care, în mod normal, o puteți evita. Când stabiliți limite, cazinoul va trimite un memento atunci când ajungeți la suma stabilită anterior. Puteți seta limitele zilnice, săptămânale sau lunare de depozit și astfel puteți controla jocul mai eficient. După ce ați stabilit o limită, puteți reduce această limită oricând doriți, dar rețineți că va dura 7 zile pentru a o crește. Aceasta este o perioadă de răcire care vă va permite să vă reconsiderați decizia. Dacă doriți să setați limite de depozit, puteți face asta din secțiunea „Profilul meu” din contul dvs. sau puteți solicita agenții clienți să vă ajute.
Poate fi foarte dificil să diagnostichezi jocurile de noroc cu probleme și cu siguranță vei avea nevoie de ajutor de la un expert. Un test de autoevaluare este doar un instrument pe care îl puteți utiliza pentru a estima și defini propriul comportament de jocuri de noroc. Există câteva semnale care pot indica faptul că există o problemă. Parcurgeți întrebările și răspundeți-le sincer pentru propriul dvs. beneficiu.
La Vbet, vă puteți exclude de la jocuri de noroc pentru o anumită perioadă de timp, doar pentru a face o pauză și a vă concentra asupra altor lucruri din viață. O altă opțiune disponibilă este facilitățile Time Out și Reality Check.
Dacă alegeți să vă excludeți de la jocuri de noroc, puteți face asta pentru o perioadă de la șase luni la cinci ani. În această perioadă nu vă puteți accesa contul și cazinoul nu vă va trimite niciun material de marketing și promoțional.
Când se încheie perioada de autoexcludere, puteți contacta asistența pentru clienți dacă doriți să vă deschideți din nou contul. Chiar și atunci, vă vor oferi o perioadă de „răcire” de 24 de ore.
Există, de asemenea, produse software specifice pentru a vă ajuta în această perioadă, cum ar fi:
Dependența de jocuri de noroc este similară cu alte tulburări de dependență și este considerată o problemă de sănătate mintală. Îndemnul la jocuri de noroc este atât de intens, iar jucătorii cu probleme nu se pot controla și, în consecință, jocurile de noroc au un impact negativ asupra persoanei și a celor dragi. Poate fi foarte dificil să recunoști uneori semnele dependenței de jocuri de noroc. Am pregătit o listă de semne pe care le puteți folosi ca ghid pentru detectarea oricărui comportament negativ:
Dacă îți dai seama că jocurile de noroc au un impact negativ asupra vieții tale, atunci ar trebui să iei în considerare închiderea contului. Vă recomandăm să contactați asistența pentru clienți cât mai curând posibil. Vă puteți înregistra la Gamstop, care este un instrument care vă va ajuta să vă excludeți de la toate site-urile de jocuri de noroc licențiate în Marea Britanie. Dacă doriți să vă înregistrați sau să aflați ceva mai multe despre Gamstop, vă rugăm să vă adresați site-ului lor oficial la www.gamstop.co.uk.
Există câteva măsuri simple pe care trebuie să le faceți pentru a avea o sesiune de joc fără succes și fără anxietate. Urmați aceste instrucțiuni simple de fiecare dată când decideți să jucați:
Ar trebui să activiți Realitatea Verificare pentru a vă ajuta să vă gestionați timpul de joc. În acest fel va fi afișată o alertă pop care vă va aminti de momentul în care ați fost conectat la contul dvs. Veți predetermina alertele și cât de des doriți să apară. Puteți accesa setările de verificare a realității din secțiunea „Profilul meu” din contul dvs. sau puteți contacta asistența pentru clienți și vă vor ajuta.