Jocul poate fi întrerupt de patru evenimente. Acestea sunt următoarele:
Floare sau anotimp
Ultima țiglă a peretelui este desenată ca țiglă de înlocuire ori de câte ori un jucător desenează o floare sau un sezon, asigurându-se că are cele 14 piese necesare înainte de a le arunca.
Contopirea Renunțării unui alt jucător
Alți jucători pot lua o piesă care a fost aruncată de un jucător pentru a termina o combinație. Avantajele furtului plăcilor includ construirea mai rapidă a unei mâini câștigătoare și câștigarea de puncte suplimentare. În același timp, dezavantajele includ nevoia de a expune o parte a mâinii cuiva altor jucători și imposibilitatea de a modifica o combinație declarată.
Mai mult decât atât, jucătorul trebuie să specifice tipul de amestec care urmează să fie proclamat atunci când îl declară printr-o descartare înainte de a expune amestecul prin stabilirea celor trei sau patru plăci cu fața în sus.
Câștigând o mână
Jocul este oprit atunci când o mână este câștigată pentru a evalua viabilitatea mâinii. După confirmare, jucătorul primește valoarea mâinii în conformitate cu regulile jocului respectiv.
Câștigarea unei mâini dintr-o aruncare
Un jucător declară victorie și își dezvăluie mâna câștigătoare dacă, în orice moment al jocului, poate folosi debaratarea altui jucător pentru a termina o mână legală. Mâna este terminată în acest moment și mahjong scor începe.
Pe baza regulilor de masă stabilite, există mai multe metode de a gestiona scenariul dacă mai mulți jucători pot folosi o decartare pentru a câștiga mâna. Câștigătorul poate fi determinat prin adunarea punctelor pe care fiecare jucător le-ar fi câștigat în urma aruncării, selectând persoana care este cel mai apropiată de aruncare în ordinea rânduielii sau acordând simultan câștiguri mai multor jucători.
Câștigând o mână de pe zid
Un jucător poate reuși, de asemenea, desenând o piesă care termină o mână validă. Acest lucru poate fi denumit și câștig din perete. Câștigând din zidul din Hong Kong Mahjong dublează punctele de bază pe care fiecare învins trebuie să le plătească.
Câștigarea unei mâini prin câștig fals
Declararea unei mâini câștigătoare este permisă din punct de vedere tehnic în orice moment. Jucătorul trebuie să aibă totuși o mână plină și legitimă. Dacă nu, jucătorul este pedepsit.
- Pedeapsa se bazează pe regulile mesei.
- Jucătorul poate returna punctele celorlalți jucători.
- Jucătorul care anunță câștigul fals este, de asemenea, supus unei potențiale pedepse de a fi nevoit să joace restul mâinii cu piesele cu fața în sus.
- Unele strategii impun pedepse la încheierea întregului concurs.
Jefuirea unui Kong
O piesă cunoscută sub numele de jefuirea Kongului este un element neobișnuit, dar cu scoruri ridicate, al mahjong-ului din Hong Kong. Dacă un jucător încearcă să declare un kong adăugând o a patra piesă la un pong combinat, dar un alt jucător poate folosi acea piesă pentru a termina mâna, jucătorul câștigător are prioritate și poate elimina acea piesă de la persoana care a încercat să declare kong-ul. .