Într-un cazinou online care acceptă carduri de credit, jucătorii pot contesta și inversa debitările frauduloase sau ilegale ale cardului de credit utilizând sisteme de dispută și rambursare. Aceste măsuri sunt în vigoare pentru a proteja deținătorii de carduri împotriva debitărilor frauduloase atunci când folosesc metode de plată sigure, cum ar fi cardurile de credit.
O dispută apare atunci când un deținător de card ridică îndoieli cu privire la o tranzacție, de obicei din cauza unei erori în debit, a nerespectării bunurilor sau a serviciilor promise sau a nefericirii generale cu tranzacția în cauză.
Deținătorul cardului trebuie să sune la banca emitentă și să dea detalii despre tranzacția contestată. Banca efectuează apoi o investigație, contactând procesatorul de plăți al cardului de credit al cazinoului online pentru mai multe informații și dovezi.
Când o dispută are succes, banca emitentă poate anula tranzacția de la cazinoul online cu cardul de credit, proces cunoscut sub denumirea de chargeback. Banca transferă apoi banii din contul cazinoului în cel al clientului. Cardul de credit cu bani reali al cazinoului online riscă să piardă bani, să plătească mai mult în costurile de procesare și să-și păteze reputația dacă clienții decid să conteste tranzacțiile.
Metodele de securitate puternice, termenii și condițiile clare și asistența utilă pentru clienți sunt strategii comune utilizate de cele mai bune cazinouri online cu carduri de credit pentru a reduce numărul de reclamații și rambursări ale consumatorilor.
Ca urmare a potențialului de conduită frauduloasă sau de utilizare abuzivă a sistemului de rambursare, un cazinou online care acceptă cărți de credit poate semnala și interzice, de asemenea, jucătorii care inițiază rambursări des.