logo

Slots Magic Examinare 2025 - Payments

Slots Magic Review
Oferta bonusNot available
8
Peste 18 ani. Se aplică T&C
Date pe scurt
Site web
Slots Magic
Anul fondării
2017
payments

Suma maximă pe care o puteți retrage într-o zi este de 5.000 USD, iar suma maximă pe lună este de 10.000 USD.

Retragerile sunt procesate numai pentru jucătorii care au conturi cu bani reali și au efectuat cel puțin o depunere cu succes. Pentru a avea o experiență de joc neîntreruptă, vă sugerăm să parcurgeți procedura de verificare. Aceasta înseamnă că trebuie să trimiteți copii ale documentelor legale pentru a vă putea dovedi identitatea. Datele incorecte sau înșelătoare vor prelungi cererea de retragere și, în unele cazuri, pot anula fondurile.

Suma maximă pe care o puteți retrage este de 10.000 USD în 30 de zile, iar în cazul în care ați câștigat mai mult, atunci veți primi 10.000 USD la fiecare 30 de zile în rate.

În cazul în care câștigați un jackpot, procesarea cererii poate dura puțin mai mult pentru a verifica câștigul.

Puteți`nu efectuați o retragere dacă aveți bonus activ în contul dvs. Mai întâi trebuie să îndepliniți cerințele de pariere și apoi să solicitați o retragere.

Când efectuați o depunere folosind un card de credit, cazinoul va rambursa suma egală cu suma pe care ați depus-o, iar pentru restul fondurilor poate alege o altă metodă de plată.

Când efectuați o retragere, cazinoul vă poate plăti folosind metoda preferată, dar își rezervă dreptul de a vă plăti folosind una sau mai multe dintre metodele de plată enumerate în casierie.

Când solicitați o retragere, fondurile pot fi supuse anumitor comisioane, cum este cazul transferurilor bancare.

Transferul de fonduri între jucători`conturile este strict interzisă.

Dacă alegeți să vă anulați retragerea, fondurile vor fi returnate în contul dvs. de jucător.

Dacă nu reușiți să trimiteți documente pentru a vă verifica contul, cazinoul vă va anula cererea de retragere.

Când solicitați o retragere, trebuie să primiți un e-mail dacă retragerea a fost un succes. Dacă nu primiți unul, atunci ar trebui să luați legătura cu asistența pentru clienți cât mai curând posibil. Puteți intra în contact cu cazinoul prin Live Chat sau le puteți trimite un e-mail, oricare este mai convenabil pentru dvs.

Știri înrudite